Scopello

2. Diena 17.08.2018
No rīta paēduši brokastis devāmies noslēgt līgumu par skūtera īri.

Jā, tāda bija mūsu šodienas izvēle.
Aizpildot vajadzīgās formalitātes, klausoties itāļu impulsīvajās sarunās pagāja stunda. Tad izrādījās, ka ka mums paredzētais skūteris ir citā ofisā, bet par to mums neesot jāuztraucas, jo mūs uz turieni aizvedīs operators. Te atkal es varētu stāstīt par karstasenīgajiem itāļu šoferiem.
Rezultātā pulksten 10.30 uzsākām braucienu ar mūsu 150cc skūteri.
Iesākumā braukt ar šāda tipa braucamo bija jocīgi un nestabili, bet ar laiku iemanījos.
Te nu man jāizceļ skūteristu un motociklistu priekšrocības Sicīlijā.

Brauc kur un kā gribi. Apstājies un stāvi kur un kā gribi. Kur vēl kilometriem apbrauktie sastrēgumi. Ko vēl vairāk vēlēties?

Pirmā pieturvieta šodien bija Monreale.

Ieeja baznīcā ir bez maksas, bet vasarīgi ģērbtām sievietēm būs jāiegādājas papīra mētelītis 1 eiro.

Braucot gar jūras krastu, kādā restorānā ieverojām skaistu gleznu pie sienas.

Izrādas dabā ir redzmas pavisam netālu.

Scopello.

Tālāk gar krastu turpinājām doties līdz pat Capo San Vito.

Pēc nobrauktiem 180 kilometriem (kalni un lejas, ceļi un neceļi) degvielas rādītājs bija noslīdējis kritiski zemu. Iebraucām tuvākajā benzīna uzpildes stacijās. Par lielu izbrīnu piepildīt degvielas tvertni man izmaksāja 8 eiro. Kur vēl ekonomiskāku pārvietošanās līdzekli. Ievērošanai brīdināšu, ka degvielas uzpildes stacijā akceptēja tikai Itālijā reģistrētās bankas kartes vai skaidru naudu.