Pelermo

1. diena Palermo 16.08.2018
No reģistratūrā strādājošā puiša uzzinājām kur atrodas tuvākais un arī populārākais auto nomas kantoris. Brokastis paēduši devāmies ceļā uz to. Lepni iegājām auto nomas ofisā un priecīgi izstāstījām darbiniece mums vajadzīgo auto
Darbiniece laipni pasmaidījusi pievērsās datoram. Pēc pāris mirkļiem piedāvājums bija gatavs.
104 eiro plus apdrošināšanas. Jāpiebilst, ka vēl Anglijā esot mēs bijām atraduši piedāvājumu par 170 eiro. Tādēļ atviegloti uzelpoju, ka neesam kļūdījušies nerezervējot auto internetā.
Visa mana atvieglotība sabruka noskaidrojot, ka cenu pārklausījos. 404 eiro bija piedāvātā cena!
Atsaucoties uz iepriekš savstarpēji saskaņotā plāna, pirmo dienu bijām nolēmuši veltīt Palermo apskatei un pie "nejaušas" izdevības izvēlēties labāko auto īres kompāniju, kuru noteikti šeit netrūkst (šis priekšstats balstījās uz iepriekš pieredzēta Spānijā, kur tik tiešam mēs netālu no viesnīcas atradām vairākas auto īres kompānijas).
Apstaigājot iecienītos tūristu apskates objektus it kā starp citu pavaicājām arī par auto īri. Apskates objekti un pati pilsēta ir interesanti.

Mums ļoti patika šauras vecpilsētas ieliņas ar daudzajiem balkoniem un izkārto veļu. Tik daudz interesantu sīkumu kas raksturo itāļu sadzīvi. Nevaram nepieminēt arī trūkums. Neesam vēl noskaidrojuši kāpēc, bet visapkārt ir ļoti daudz atkritumu. To ir visur un līdz ar to neizbēgama ir arī smaka.

Nonākot pie katedrāles tikām iepazīstināti ar tūrisma izbraucieniem un to cenām :

autobuss 15 eiro no pasažiera,

Tricikliem 30 eiro

Zirga pajūgā 80 eiro. (te ir iespēja tirgoties un domāju, ka prasmīgāks runātājs sarunās 50 eiro par braucienu).

Lielāko daļu objektu jau bijām paspējuši apskatīt, bet neatrisināts palika jautājums par auto īri. Tāpēc nolēmām izbraucienā nedoties, bet atrast auto nākamajām dienām.
Sasvīduši un noguruši devāmies uz viesnīcu, lai pārģērbtos un nomazgātos. Reģistratūra jau atradās cits puisis aprunājoties ar kuru noskaidrojām kur vēl meklēt auto īres kompānijas. Vakarā apkopojām iegūtos datus :

Velosipēdi 15 - 20 eiro dienā
Elekro velosipēdi 24 - 40 eiro dienā
Skūteris 40 eiro dienā
Automašīna sākot no 50 eiro dienā.
Šādas cenas Palermo ir augustā.
Lēmums tika pieņemts pareizs vismaz pagaidām mēs tā domājam.