JNS & Rol coast to coast trip 11. diena: Van Horn - Douglas - Tombstone

Piecēlāmies samērā laicīgi bet ne pārāk agri, pabrokastojām un tad arī ap 8:00 devāmies ceļā. Dziezgan ilgu laiku bijām spiesti braukt pa interstate. Ceļš iet raiti, braucam lēni - 60 jūdzes stundā un pilnīgi vienalga, ka visi smagie iet garām toties vairāk varam apskatīt apkārtni. Pa ceļam mainās laika zona, dēļ kā mēs iegūstam vienu lieku stundu. Pēc aptuveni stundas brauciena tiekam nost no interstate un varam brauk pa normālu ceļu. Ceļs ved tieši gar meksikas robežu. Brīžiem tā ir kāda puskilometra attālumā un brīžiem nieka 50 metrus. Iebraucam El paso, piestājam lai pārbaudītu navigācijas datus un dodamies tālāk

Kad esam izbraukuši cauri El Paso, nonākam pie štata robežas. Ardievu Teksasa un svieki Jaunmeksika.

Ceļš ir patīkams līdz brīdim, kad atkal jāatgriežas uz interstate.Turpinam braukt ar ierastajām 60 jūdzem stundā līdz pienāk laiks degvielas uzpildei. PIepildam pilnu bāku un turpinam ceļ bet šoreiz nelemju braukt ar atļauto ātrumu. Nokļīsim ātrāk pieturas punktā bet degviela aizies arī vairāk. Ceļš ir vienmuļš līdz mums atkal izdodas pamest interstate un braukt pa mazajiem ceļiem. Nepaiet ne parāk ilgs laiks, kat pametam New Mexico un iebraucam Arizonā.

Pēc iebraukšanas Arizonā izbraucam vairākus līkumus līdz beidzot sasniedzam Douglas. Paiet kāds laiciņš, kamēr atrodam, kur noparkoties līz beidzot atrodam stāvlaukumu tiesi blakus robežšķēršošanas vietai. Noparkojam un izejam līdz Meksikai. Merķis - paēst eksikāņu ieskrietuvē, ko aŗī izdarām. Pārdevēja angliski nesaprot neviena vārda, tikai saprot, ka gribam maksāt ar dolāriem uz ko pamāj ar galvu, ka būs ok.
Paēdam parastu junk ar meksikāņu garšvielām. Samaksājam 8 dolārus par abiem kopā.

Kad esam to apēduši, varam doties tālāk. Nolemjam iziet vienu līkumu ap pilsētuņu Aqua Prieta

.... un tālāk jau dodamies atpakaļ uz ASV. Kad dodam savas pases, mūs uzreiz aizsūta uz secondary. paiet labas 15 minūtes kamēr viņiem pielec, ka mēs bijām uz brīdi izgājuši, ka mēs esam no ESTA programmas un ka mūš droši jālaiž atpakaļ. Beigās tomēr viss noskaidrojas, iespiež pasēs zīmogus bet datubāzēs neko neieraksta, kas tehniski ir arī pareizi.
Pametam Douglas un dodamies tālāk. Palicis ļoti nedaudz ko braukt līdz Tomstone - tikai kādas 50 jūdzes.

Pa ceļam izbraucam caur Bisbee, ļoti skaista pilsētiņa. Iepildam arī degvielu.

Pēc tam izbraucam caur tunelim un tālāk seko brauciens no kalna lejā 4 jūdžu garumā. Vēl mazleit un esam jau nonākuši TOmbstone. Apmeklējam vienu nelielu atrakciju kurā tiek pastāstīts par šīs pilsētinas rašanos