JNS & Rol coast to coast trip 8. diena: Galveston - Austin

Pieceļamies ļoti laicīgi un laicīgi aŗī ieturam brokastis. Brokastu telpā ir aŗī citi baikeri un viņi nolemj nogiadīt kad laika apstākļi pavisam uzlabosies. Mēs nolemjam īpaši nevilcināties un doties ceļā uzreiz. Izbraucam laicīgi. No rīta ir diezgan vēsi tomēr var paciest. Izbraucam Galveston salu visā garumā un pēc tam pagriežamies uz ziemeļiem. Ceļš ir taisns. Lai arī kā mēs cenšamies izvairīties no lielceļiem, navigācija tomēr mūs ved uz tiem. Pirmā pietura mums ir Rosenberg pilsētiņā dzlezceļa muzejs. Muzejs pavisam maziņš, bet uzņemšana ļoti sirsnīga. Ieejas biļetes lētas. 5$ rolim un 7.5$ man un tur ir iekļauta ekskursija pa muzeju gida pavadībā. Gids kubiešu izcelsmes, stāsta ļoti interesanti un ir ļoti zinošs. Izvadā mūs un visu izrāda.

Pēc dzelzceļa muzeja apmeklējuma ieturam maltīti turpat tipiskā amerikāņu krodziņā. Apkalpošana ir lieliska un ēdiens arī. Pēc pusdienošanas ceļs turpinās virzienā uz Austin. Saule cepina. Kamēr braucam, viss ir normāli bet līdz ko apstājamies, tā jūtu sapes kreisajā rokā, kas jau iepriekš ir saules krietni apdedzināta. Austinā apmetamies viesnīcā un uzreiz ar autobusu dodamies virzienā uz centru lai apskatītu slaveno sikspārņu tiltu un skatītu savām acīm fantastisko skatu, kā pusotrs miljons siksspārņu vienlaicīgi izlido no tilta apakšas.

siksspārņi
Pēc siksspārņu nosaktīšanās ieturējām vakariņas un tad jau party kopā ar citiem braucējiem. Rolands devās uz viesnīcu, kamēr es uz party. Diemžēl ilgi party nesanāca jo pēc vienas sidra glāzes sāku justies slikti un nolēmu doties arī uz viesnīcu. Pa ceļam pašsajūta atgriezās normāla un labi arī ir ka nepaliku ilgāk jo nākamajā dienā tāls ceļš braucams.