JNS & Rol coast to coast trip 7. diena: slinkā diena

Ir jau kādu dienu jāatpūšas. Izgulējamies cik nu varējām un tad devāmies virzienā uz Houston. Pirmā pietura Houston Johnson space center. Tas nav tik plašs kā Kennedy space center (brauciena aprakstu pirms 2 gadiem var izlasīt šeit: https://www.draugiem.lv/blogs/post/JNS-kids-cultural-learnings-of-America-diena-4_14080989) tomēr nekādi nevarētu to nosaukt par mazāk nozīmīgu. Tur tiek izstrādāta pārtika astronautiem labāko pārtikas tehnologu un pavāru uzraudzībā, tur tiek testēti skafandri ekstremālos apstākļos, trenējas topošie un esosie astronauti, tiek izstrādāti dažādi jauni risinājumi ka aŗī tiek kontrolēts ISS lidojums.
Pēc tam mūs aiuzveda uz ēku, kurā tiek gatavoti dažādi risinājumi kā aŗī atrodas pilna 1:1 ISS replika.

Te tiek izstrādādi ari dažādi robotikas risinājumi, un kā es sapratu, tad visnoderīgākei roboti ir tie, kas ir vislīdzīgākie cilvekiem - rokas ar 5 pirkstiem utt.

Tālāk mūs veda aizveda uz raķešu vietu. Laukā stāv divas raķetes bet iekšā... tas ir kaut kas milzīgs jeb Trampa vārdiem HUUUUUGE.

Iespaidīgi. Ar šo raketi šķiet, ka kosmosā var nogādāt jebko un jebkur. Jāgrib tikai un jāielej zupa un aiziet.

Pēc šīs tūres pastaigājām vēl pa citām ekspozīcijām tai skaitā apmeklējām space shuttle pensionēto nesējlidmašīnu ar space shuttle repliku uz jumta. Lidmašīna ir īsta.

Kad visu bijām apskatījuši, devāmies prom. Kādi indiesu izcelsmes jaunieši bildējās pie motocikla... nu lai jau, es arī esmu pie svešiem močiem bildējies. Aizbraucām piestumt māgas maķītī un pēc tam uz Houston centru.
Iebraukšana centrā ir nāves ēna - korķis nejēdzīgs. Sāk jau sāpēt roka no tās sajūga slidināšanas bet beidzot tomēr iebraucam. Noparkojamies pešā centrā, samaksājam piečuku par visu dienu un izejam nelielā pastaigā. Iespaidi par pilsētu - nekādi. Varbūt dēļ tā, ka bija maz laika un vēl lietus lija. PIlns ar augstiem debesskrāpjiem un viss.

Dodamies atpakaļ uz galveston, pa ceļam ir atkal korķi lai arī ne tik briesmīgi kā braucot iekša Houston tomēr bija. Aizbraucam uz viesnīcu un ieraugam vēl čupiņu ar mūsu grupas močiem. Tā mēs tur bijām 8 moči no vienas grupas tajā viesnīcā. Vakars noslēdzas ar nelielu lietu un zibeņošanu pamalē.