17 vasaras mirkļi.....

15. Mirklis/ 18. janvāris
18.janvāris.
Dodamies uz Melburnu. Mums Alise ir noorganizējusi māju ar 3 guļamistabām par 100 dolāriem par nakti.
Pa ceļam ceram piepildīt Irenas sapni, redzēt vīna dārzus un vīna darītavas. Braucam uz Jaras ieleju.

Priecājamies par skatiem un degustējam vīnus.

Jāatzīstas, ka cauri visam sarakstam negājām ar degustāciju, bet šīs visas gan nodegustējām!
Mēs vēl nopērkam saldu vīnu, ko ar Alisi izdzert pēdējā vakarā pirms mūsu aizlidošanas.

Bet netālu no šī dārza ir šokolādes rūpnīciņa....
Telpa pilna ar visdāžādākajām konfektēm un lielas bļodas ar šokolādes graudiņiem, kurus varēja degustēt.... es uzreiz atcerējos, cik ļoti man garšo šokolāde, un metu visu laiku lokus gar šīm bļodām!
Ārpusē neliela saldējumu bodīte, kur paņemam nelielus saldējumus.... Bija tik patīkami sēdēt, ēst saldējumus un skatīties uz milzīgu vīnogulāju ieleju....
Vēl iegriezāmies kādā saimniecībā, kur ļoti skaists dārzs.....
Tad devāmies uz mūsu pēdējo naktsmāju Austrālijā.
Māja ļoti skaista un iespaidīga. Izvēlamies sev istabas, izkraujam ceļasomas un dodamies uz tuvāko pludmali ar mašīnu.
Jābrauc kāda pus stunda. Karstums liels.... esam pie jūras, bet pludmale ļoti smird... Krastā daudz izskalotu jūras kāpostu un tos neviens nevāc. Ūdens nesmird, bet vienalga paliek drusku žēl, ka iespējams pādējā reize, kad varam peldēties Austrālijas krastos ir ar tik nepatīkamu smaciņu!

Esam mājās...vakariņas ārā verandā.
Melburna ir interesanta pilsēta. Pa dienu ļoti karsts, bet kopā ar tumsu atnāk dzestrums un vēsums.... meitenes pat meklē ko uzsegt uz pleciem....
Rīt iesim iepazīt Melburnas centru.