17 vasaras mirkļi.....

9. Mirklis/ 12. janvāris
Pēc burvīgajām brokastīm dodamies uz Bairona ragu.
Bairona rags ir vistālākais Austrālijas austrumu punkts. Šeit uz klints ir arī bāka. Esmu diezgan daudz ceļojis, bet kad ieraudzīju Bairona ragu.... man radās doma: Interesanti, kura vieta no visām, ko esmu redzējis ir visskaistākā?
No šīm dažām bildītēm, ko ielieku, cerams, Jūs man piekritīsiet, ka te ir pasakains skaistums! Lai gan es saprotu, ka fotogrāfija nespēj parādīt visu skaistumu!
No bākas dodamies pa garu nokāpienu līdz okeānam lejā. Daudz skaistuma....bet tad šajā karstumā jātiek augšā uz mašīnu. Tas ir pamatīgs pārbaudījums. Degam saulē un nav spēka kāpt pa tik daudzajiem pakāpieniem. Beidzot esam mašīnā un kondicionieris mūs glābj. Iebraucam veikalā, paņemam grillētu vistiņu un vēl šo to un klusā pludmalē paēdam. Vēl papriecājamies par okeāna silto ūdeni un varenajiem vilņiem... tad brītiņu sauļojamies... un es atkal esmu kā vēzis! Es īsti nesaprotu, kas pie vainas, Austrālijas saule par stipru, vai man prāta par maz!
Dodamies atkal uz dienvidu pusi, tuvāk Sidnejai. Es nobraucu 300 km pie stuures Esmu jau daudzmaz pieradis pie mašīnas.
Vakarā esam klusā lauku novadā drusku nost no okeāna.
Saimniece smaidīga, bet naktsmītne ne visai. Daudz moskītu, sliktas guļvietas un tukšs ledusskapis. Braucam uz pilsētu un pēc stundas jau ēdam vakariņas no saviem produktiem.
Dodamies gulēt, jo rīt kārtējais brauciens uz dienvidu pusi!