17. vasaras mirkļi.....

4.Mirklis/ 7. janvāris.
Šo dienu mums paredzēts pavadīt zooloģiskajā dārzā! Grūti to nosaukt par dārzu... tas drīzāk ir parks 40 ha platībā! Attieksme pret dzīvniekiem ir daudz labāka, nekā pie mums Latvijā pret pensionāriem!
Laikam uzreiz jāpasaka, ka šo parku ir dibinājis un izveidojis Stīvs Irvins, ko laikam mēs vairāk pazīstam no seriāla Krokodilu mednieks... Mednieks viņš laikam bija tāds pats kā es! Viņš vairāk par zvēriem rūpējās, nekā tos medīja. Arī šajā zvēru dārzā viss ir iekārtots tikai zvēriem par labu.... Tagad to apsaimnieko viņa sieva un divi bērni. Kaut gan uz vietas parasti visu laiku ir tikai dēls.
Apskate sākas ar krokodīliem un lielām ķirzakām..... bet zem kājām visu laiku maisās mazas ķirzaciņas, nu tādas apmēram 30 -40 cm garas.

Tad mēs bijām liecinieki skaistam šovam ar daudziem putniem... papagaiļi, jūras kraukļi, pat milzīgs amerikas kondors!
Šova beigās tāds 4 - metrīgs krokodils demonstrēja savu ātrumu gan ūdenī, gan uz sauszemes, lai dabūtu gaļu. pat lēca ārā no ūdens augstumā! Iespaidīgi skati!
Skaists šovs, jauka attieksme pret zvēriem un visam pāri filma, kas ļauj saprast Irvinu ģimenes mīlestību pret zvēriem. Tikai šeit es uzzināju, cik daudz Stīvs ir cietis no indīgiem zvēriem, plēsējiem... bet nomira no rajas, kura jutās apdraudēta un caurdūra viņam plaušas... un savās pēdējās minūtēs viņš attaisnoja šo savu liktenīgo zivtiņu! Esmu pateicīgs iespējai, uzzināt cik viņš ir bijis izcils cilvēks!!!
Es nevaru šeit izstāstīt par visiem zvēriņiem, bet visvairāk man patika čūsku māja! Šo tārpiņu Austrālijā ir ļoti daudz. Izrādās, ka austrālijā ir arī divas visindīgāko čūsku sugas. Ar vienas čūskas kodienu pietiek lai nogalinātu 100 pieaugušu cilvēku... nez kādas izredzes ir izdzīvot vienam!!!
Vēl mēs mēģinājām barot ķengurus....bet tie visi ir tik pārbaroti, ka pat grūti ir atrast kādu, kas gribētu pat guļot ēst no rokas.... vēlāk atrodam sarkanos ķengurus un tie ir daudz draudzīgāki, jo nav tik pārbaroti!
Koalas drīkstēja arī paglaudīt....bet vispār tādi guļavas..... zvēriņi ļoti mīksti, bet nesabiedriski!
Parkā ir arī Āzijas un Āfrikas nodaļa!
Āzijas nodaļā noskatamies šovu ar bengālijas tīģeriem.
Man izdevās gandrīz sadraudzēties ar jauku lemūriņu, bet uzraugs mums neļāva pat sasveicināties paspiežot roku.... bet mēs jau bijām gandrīz vai kā bračkas....
Vēl redzējām žirafes un degunradžus.... bet viņiem ir atvēlēta tik liela platība, ka redzējām tos tikai par gabalu. Ar busiņu atbraucām atpakaļ uz izeju. Tas laikam ir īsumā viss.... ja neskaita to, ka nopirku sev jauku cepuri, lai beidzot nedegtu mana gudrā galviņa Austrālijas saulē!
Ak jā! Bija moments, kad pēdējā brīdī izglābu Irenu no nāves milzīga krokodīla žokļos!!!
Tā pagāja šī diena. Vēl pelde okeānā un čučēt!