Mans sapņu ceļojums - Dienvidkoreja 6. diena

6. Diena – baznīcas diena

Kaut mēs viena otru atradām jau pirms gada – personiski ar Boa Jangu nebiju tikusies, tāpēc esmu ļoti satraukusies – viena radniecīga dvēsele otrā pasaules malā. Esmu ieradusies par ātru tāpēc izstaigājos pa apkārtni. Šķērsielā netālu no metro redzu kā vējā skaisti birst sakuru ziediņi. Diemžēl fotogrāfijās šo mirkļa burvību neizdodas noķert.

Kad ir pienācis satikšanās laiks Boa mani protams uzreiz atpazīst, man viņu būtu grūtāk jo daudz jaunas un skaistas meitenes tur gan nāca gan gāja. Izrādās dievkalpojums ir 16 vakarā. Tāpēc nolemjam sākt ar pusdienām. Pirmo reizi testēju Korejiešu Bibimbabu – krāsaini dārzenīši ar olu vidū, ko samaisa ar bļodiņu karst rīsu. Runājamies un nesteidzīgi ēdam. Pēc Korejiešu paraduma kafiju ejam dzert citur – netālu kopā ar viņas draugiem kas jau ir kafeinīcā, Par cik Boa uzstāja , ka viņa maksā par pusdienām , tad kafiju ar našķiem es piedāvājos apmaksāt no savas puses. Boa draugs angliski nerunā nemaz – viņš ir grāmatu redaktors. Viņa kolēģe – jauna rakstniece runā angliski nedaudz. Bet tas mums visiem netraucē komunicēt. Un tad jau lēnām tuvojas dievkalpojuma laiks. Tā ir ārzemju misionāru baznīca – apkārt baznīcai pirmo misionāru kapi. Boa mani izvadā par baznīcas teritoriju un izrāda kapus. Baznīcas ēka ir salīdzinoši jauna un moderna. Daudz jauniešu. Baznīcas foajē ir saklāti kafijas un tējas galdi ar našķiem. Paziņas priecīgi satiekas. Izrādās pati dievkalpojuma telpa ir jau zem zemes , mēs nokāpjam zemāk par 2 stāviem. Cilvēku daudz. Koris arī pārsvarā no jauniešiem. Maz saprotu no tā , ko mācītājs stāsta , bet saprotu ka sprediķis ir aizraujošs. Klātesošie ik pa laikam pasmejas.

Pēc dievkalpojuma Boa ar draudzeni mani pavada uz metro un dodas uz kaut kādiem garīgajiem kursiem , kas notiek citā ēkā netālu no baznīcas. Norunājam turpmāk uzturēt saziņu. Lieliska meitene un vēl viena jauka diena pavadīta. Nolemju vienu metro pieturu noiet ar kājām , vakars tik patīkams.