Brighton-East Sussex grāfistē Anglijā

Neoficiāli dēvēta par geju galvaspilsētu,Brighton var likties kā raibs ķīselis ar gardu odziņu tūrista acīm.Uz ielām juku jukām vienkāršie pilsoņi mijas ar pārmoderni ģērbtiem mākslinieciskā stilā ģērbtajiem,viss tik pretrunīgs un raibs no bezpajumtnieka līdz visdārgākajam Ferrari,no ar savdabīgiem grafiti apzīmētajām ieliņām līdz varenam un eksotiskam Royal Pavilion ar tam klāt esošiem dārziem.

Visdažādākie pasākumi: praidi ,vegānu festivāli,moču sanākšanas,mākslas pasākumi,gan populāru ,gan nestandarta mūziķu uzstāšanās ,smilšu skulptūru festivāli,sporta pasākumi un citi ,kas pievilina tūristu simtus un tūkstošus un kopumā padara Brighton par dzīvīgu ,vienmēr māksliniecisku un no citām atšķirīgu pilsētu.

Varbūt tieši pateicoties mākslas universitātei pilsētā ir tik raiba publika ,daudz mākslas galerijas un interesanti mākslinieku darbu veikaliņi un valda citādākas domāšanas noskaņa ,kas mijās ar bohēmisku atmosfēru,ko arī pilsētas apmeklētājiem interesanti izbaudīt.Kur šo atmosfēru visuzskatāmāk izbaudīt?Atbilde ir –The Lanes.

Brighton īsta saldā odziņa ir Brighton Pier-mols un krasta promenāde.Izklaides ,izklaides un vēl reiz izklaides: spēļu automāti,karuseļi,ielu mākslinieki,vai vienkārša pasēdēšana piejūras krodziņā ar siltiem saules stariem sejā.

Un lieliskas pastaigas gar jūru ,kaiju kliedzienu pavadītas un vienalga vai ir jauka vasaras dieniņa,vai paliels vējš,jo skati vienmēr ir lieliski gan uz jūru,gan uz pilsētas lielisko arhitektūru.

Apskates cienīgi ir arī pilsētas muzeji ,osta, Sea Life,kā vienmēr neizpaliek arī iepirkšanās un nakts dzīve.Un vienkārša jūras izbaudīšana vasarā.

Brighton var būt savdabīgs atklājums jebkuram pilsētas apmeklētājam.