HERNE BAY -Kentas grāfistē

Herne Bay ir piejūras pilsētiņa,kuras skaistākā vieta ir krasta promenāde un mols.Molā iekārtojušies juku jukām mākslinieku kioskiņi ar vietējo ražotāju piedāvājumiem ,pāri visam skan priecīgu bērnu klaigas un mūzika no mola atrakcijām.

Vasarā cilvēku pūļi tiek piesaistīti ar visdažādākajiem bezmaksas pasākumiem.

Tiek rīkoti vērienīgi sanācieni mocīšu entuazistiem,kad sabrauc motocikli un skūteri no tuvākas un tālākas apkaimes un katrs nu lepni demonstrē savu uzķūnēto lolojumu.Arī senlaicīgo automašīnu faniem tiek iespēja par velti aplūkot visdažādākos spēkratus kādi nu kuram saglabājušies līdz mūsdienām.Un lieliski lidmašīnu paraugdemonstrējumi,kad piloti veic kaskadieru cienīgus trikus un bonusā visam debesīs iezīmējas krāsainas svītras no lidmašīnu gāzēm,no kurām viņi kā mākslinieki sazīmē uz debesu fona dažādas figūras ,piemēram,bultu cauršautu sirdi.

Tas viss tiek pasniegts augstā līmenī ko paralēli apvij pabu noskaņu aura,jo visi apmeklētāju tūkstoši klīst pa pasākumu ar alus glāzēm rokās un uzslietajā estrādē pa to laiku uzstājas vietējās grupas.

Un ja jau reiz vasara,tad Herne Bay ir tā vieta ,kur iespējama peldēšanās jūrā un ūdensports.Bet....lai cik neticami tas liktos Herne Bay laika apstākļi ir pagalam nenosakāmi.Es dzīvoju turpat netālu,saule pie mums cepina,tātad jūras laiks klāt,lecam mašīnā:kur braukt?-izvēlamies Herne Bay,braucam,viss ok.Kā iebraucam Herne Bay,pelēks mākonis,auksts gaiss,ne smakas no tā karstuma,kurš mūs izdzina no mājas uz jūru.Varu parādīt reāli bildē kā tas izskatās,un tas tiešām nav fotošops.

Pelēkā puse ir Herne Bay,zilā tā no kuras atbraucām.Herne Bay pēc manas vērtējuma skalas ir tiešām vasaras apmeklējuma pilsēta: jūra,kaijas ,promenāde un jauki ja bonusā iekrīt kāds no bezmaksas pasākumiem.

Enerģijas pārpilnajiem padoms - kad stāvat jūras krastā pie Herne Bay mola,palūkojaties ko redzat tālumā pa labi krasta pusē.Jūs redzat senlaicīgas drupas-vnk dodaties pastaigas pēc tur vai varat aizbraukt ar automašīnu (adrese:Reculver, Herne Bay CT6 6SS).Tas ko redzat ir Reculver Tover un romiešu nocietinājumi,kur uztaisīts dabas parks,tie datējami ar 12 gadsimtu.Jauks-nav cita vārda ko teikt-tiešām jauks.Ja noveicas un kāds atlauzis durvis,var uzkāpt arī tornī augšā.

Aiz torņa sākas makšķerēšanas vietas un cieta seguma taka līdz nākošajai pilsētiņai.Taku izmanto gan lēnai pastaigai,gan skriešanai,gan riteņbraukšanai un,protams,invalīdiem ratiņkrēslos.

Vēl mazliet par pašu Herne Bay,ja nemaldos ,tad ar pagājušo gadu tur sāka rādīt lauka kino,nu paši tak filmās nezcik reizes esat redzējuši kā sēž mašīnās un skatās kino.Nu lūk,tāda nu ir Herne Bay vasarā,pēc manas pieredzes.

Ceru kādam noderēja mana informācija.Londoniešiem lidz Herne Bay jābrauc ar auto 1.30 ha,bet ar vilcienu google īpaši negrib rēķināt,gariem zobiem sarēķināja ,ka pie 2 stundām,nu bet tā arī ir.

Lai jauka jums vasaras diena Herne Bay!