WHITSTABLE -Kentas grāfistē

Whitstable ir maza zvejniekpilsētiņa ,kas reizi gadā pēkšņi kļūst īpaši populāra un pievelk apmeklētāju tūkstošus uz ikgadējo austeru festivālu.Kas notiek katru gadu jūlija beigās.

Man personiski viņa liekas simpātiska gan daudzo tukstošu apmeklētāju laikā,gan mierīgā klusā ikdienā,kad pilsētas mieru iztraucē tik kaiju kliedzieni.

Kaut kas šijā neuzkrītošajā pilsētiņā ir tāds,kas tevi " paņem''.

Vai tas ir senlaicīguma dvesma,vai vietējo mākslinieku veikaliņi,vai svaigo austeru krodziņi,vai mazie zvejas kuģīši ,vai pils kalna galā,vai viss mikslis kopā sasummējot papildus to ar aukstu vietējo alu jūras krastā un saldējuma kušanu siltā saulītē.

No ostiņas var sarunāt izbraucienu jūrā uz makšķerēšanu ,ja tas neinteresē ,vienalga interesanti ir pavērot vietējo zvejnieku ikdienu.Un neuzkrītoša rosība tur notiek vienmēr.Tieši turpat ir svaigu zivju tirgus.Pat ja nav vēlēšanās ko nopirkt,interesanti ir pabrīnīties kādas daudz un dīvainas zivis tik nenāk ārā no vietējiem ūdeņiem.

Pastaigājoties gar jūras krastu,var iegriesties kādā no neskaitāmajiem krodziņiem uz pusdienām un alus pauzi,un pēc tam iegriesties apskatīties uz Whitstables pili un izstaigāt tās skaisto dārzu.

Un ja jau reiz esam tik augstu uzkāpuši,tad turpat vēl dažus soļus tālāk Tankerton piemīlīgā jūras piekraste,kuru jauki izstaigāt baudot saldu krējuma saldējumu.

Siltā laiciņā arī nopeldēties tur nav ne vainas ,par spīti baumām ka tur manīta ieklīdusi haizivs.Vēl jaukāk ir noīrēt divriteni un gar jūras krastu aizmīties līdz nākošajai pilsētiņai Herne Bay.

Tas viss ir nepilnu divu stundu braucienā no Londonas.Un beigu beigās man gribās vēl pieminēt The Horsebridge Art and Community Centre ,jancīgo Harbour Street ,tas viss un vēl daudz kas cits rada to ,ka Whitstable ir pilsēta ar auru.

Goda vārds ,iesaku apmeklēt ,vislabāk kā jau piejūras vietas siltā vasaras dienā,bet es personiski nesmādēju pastaigu gar jūru un ostu arī ziemā.