Kanāriju salas-Tenerife.

Kamēr vēl svaigas atmiņas ,pavisam īssi uzrakstīšu savas sajūtas par šo pasakaino salu.Jo vissu laiku man liekas,ka esmu atgriezusies no mazās paradīzes zemes virsū! Un tātad uz Tenerifu lidojām ar Rayanairu caur Frankfurti. Turpceļā ar nakts palikšanu Frankfurtē. Tenerifē plānojām nosvinēt Valentinu dienu! Ja no Rigas mēs izlidojaam burvīgā ,saulainā laikaa ,tad Frankfurte mūs sagaidija ar reti riebigu laiku ,riktigu sniega vētru. Nu bet tas nāca par labu izjust to kontrastu ,kādu izjutām nākošajaa dienā pēc 4,5 h lidojuma ielidojot Tenerifē. Sajūtas vienkārši burvīgas,jā esam ielidojuši vasarā......pēcpusdienā +22 grādi. Braucam no lidostas uz savu mājvietu ,pa ceļam baudot burvīgos skatus,kaktusus ,palmas un no jebkuras vietas mūs uzlūko vulkāns Teide.Klimats vienkārši fantastisks ,ne par aukstu ,ne par karstu. Dzivojam kūrortā Playa de Las Americas. Šeit ir ļoti intresanti un vienmēr ir ko dariit. Promenāde,kas stiepjas gar okeānu ,un krodziņi,kas vilina ,katrs ar savu mūziku. Mūzika vienkārši vilktin velk tevi iekšā .Visi solisti dzied perfekti. Meklējam kādu krodzinu ,kur varētu paklausities kaut ko Spānisku. To gan diezgan grūti atrast,jo visur pārsvarā dzied angļu vai vācu valodaa(pieskaņojoties turistiem ,jo šeit angļi ,īri un vacieši dominē visvairāk). Jā ,esam atraduši ,pašā centrā krodziņš La Carina ,šeit vakaraa būsot Flamenko šovs. Tas ir vienkārši lielisks ,dzeram Sangriju un baudam ......Skudriņas skrien caur kauliem klausoties burvigajos Spāņu ritmos,un kaut kur tepat blakus ir okeāns.....Vakars silts,sajutas fantastiskas,jo apzinamies ,ka ir februāra vidus un Rigā pretīgs ,drēgns laiks. Kas ir jāredz Tenerifē? Noteikti Puerto de La Cruz (salas vecākais kūrorts)ar Loro parku. Tas ir gan kā Zoo darzs,gan kā pastaigu vieta ,kurā var redzēt fantastiskus dabas vērojumus,un kur nu vēl lieliskie šovi(vaļu ,ronīšu ,delfīnu,papagaiļu). iznaak riktigs maratonskrējiens ,jo apskatijām visus šovus ,ko parks piedavā. Man vispilgtāk palicis atmiņā tieši delfīnu šovs. Uz dažiem šoviem pat gājām 2 x. Ieejas cena parkā ir 30 Eiro,un tu vari baudiit visu ,un vairākas reizes. Kur nu vēl akvārijs ,ar zivīm ,un pasaulē lielakais pingvinārijs. Vārdu sakot šeit ir jābūt un tas viss noteikti jaredz. Vulkāns Teide ,majestātisks un varen iespaidiigs. Noīrējām auto un 3 dienām (to droši variet dariit caur vietējām turismu firmaam ,jo benzīns uz salas ir gandrīz uz pusi lētāks kā pie mums)un dodamies ceļā. Braucot skati,kas ilgi paliks atmiņā. Ar gaissa tramvajiņu 8 minūtēs paceļamies 3555 m augstumā. Satriecoši skati ,apakšā paliek mākoņi un vissu salu redzam it kā no putna lidojuma.Atpakaļ ceļā izbraucam salai pa otru pusi ,lidz ar to būsim apbraukuši salai apkārt,tas noteikti ir jaizdara. Garachico ciems,Slavenais 3000.gadu vecais puukkja koks (Dragon Tree),kas esot ieaudzis pirms Kristuss dzimšanas. Un noteikti ir jadodas okeānā ar katamarānu''Royal Delfin'''Vareesiet paskatities uz salu no okeāna puses,un redzēt vaļus un delfīnus brīvā dabā okeāna,tas vien ir to vērts. Un kur tad vēl Loshiganteses klintis un Maskas aiza. Vissu ,ko sala piedāvā nedēļas laikaa nav iespējams apskatiit...bet vismaz šo ,ko uzrakstiju.Tas noteikti jaredz. Vakari pie okeāna ,vērojot kā saule riet ,klausoties burvigajos mūzikas ritmos,zvaigžņotājās debesīs,un kaut kur smaržo ziedi....un tas viss notiek februārī. Ir pienākusi diena ,kad jādodas prom ,bet tik ļoti negribas......Es vēlētos šeit palikt ,baudīt un baudīt.... Teikšu kā vienmēr-es zinu,kad noteikti šeit vēl atgriezīšos!!!!!