Noderīga informācija par kempingu Stokholmā.

Šovasar jūlijā mēs ar kemperi izbraucām divu nedēļu garu līkumu pa Somiju, Norvēģiju un Zviedriju. Gandrīz visa šī ceļojuma laikā nakšņošanas vietu atrašana mums nesagādāja nekādas problēmas. Neko speciāli neplānojām, braucām tik ilgi un tālu, cik gribējām un, kad nāca miegs, stājāmies nakšņot dažādās stāvvietās ceļa malā, vai arī kempingos, ja tādi bija pa ceļam. Viss gāja gludi līdz brīdim mājupceļā, kad, tumsai iestājoties, tuvojāmies Stokholmai. Kādus 70 km pirms Stokholmas sākām skatīties, kur kemperī palikt pa nakti, bet mums neveicās. Divām nakšņošanas vietām lielceļa malā lepni pabraucām garām, cerot uz nākošo. Savukārt pēdējo lielo benzīntanka stāvvietu pirms Stokholmas bija ieņēmuši musulmaņu "tabors". Uz starp kokiem izvilktām veļas auklām tika žāvētas drēbes, lielā katlā uz ugunskura kaut kas vārījās un apaļīgas sievietes, ļoti enerģiski tērgādamas, iznēsāja segas un matračus vīriem un bērniem gulēšanai. Mums šī atmosfēra nelikās patīkama un droša, tādēļ turpinājām ceļu tālāk Stokholmas virzienā.

Pašā Stokholmā jau tumsā pieņemamu stāvlaukumu gulēšanai nevarējām ieraudzīt. Navigācijā uzlikām meklēšanai kempingu un tikai ar trešo reizi tiešām atradām to, ko bijām meklējuši.

Mūsu atradums saucās "Angby camping", GPS koordinātes 59.33762, 17.90061 Tas atrodas tikai 11 km no Stokholmas centra (no Skansena un Vasa muzeja) un apmēram 500 metrus no dzelzceļa, pa kuru līdz centram ērti nokļūt. Lai bez liekām rūpēm pavadītu dienu Stokholmā, mums ieteica kemperi atstāt tur, jo centrā atrast kemperim piemērotu stāvvietu ir gandrīz neiespējami.

Saviem turpmākajiem kempera ceļojumiem šo kempingu noteikti paturēsim prātā, bet gribētu par šo savu atradumu padalīties arī ar Jums.

Kā kempings izskatās, kur atrodas - to visu es centos ielikt šajā filmā: