Ceļojums 30.08.2015 - 20.09.2015 Latvija,Lietuva,Polija,Ukraina,Moldāvija, Rumānija

05.09.7.diena

Atpūta Melnās jūras pludmalē, gaisa temperatūra + 33, silts jūras ūdens. Jau sākam sadzīvot ar milzīgajām medūzām. Vakar mātē Googlē uzzinājām visu par Melnās jūras medūzām – trīs veidu, kā izskatās un kādu ļaunumu tās var nodarīt cilvēkam, kā jārīkojas sastopoties ar medūzu utt. Galvenais, ka tās nav bīstamas normāla cilvēka dzīvībai, var radīt tikai diskomfortu. To šodien arī pārliecināmies, jo brašie ukraiņu bērneļi spēlējas ar milzīgām melnās jūras medūzām. Protams , ka peldoties viņas nedaudz apsvilina , nu bet mūsu latvijas nātres apdedzina daudz stiprāk. Nu redzēs varbūt trāpīsies arī niknākas medūzas, jo raksta, ka lielākās sasniedz pus metru diametrā.

Šodien dienas kārtībā nodegustēt dažādas jūras veltes ko piedāvā Melnā jūra. Iegādājamies fritētus bullīšus, garneles (šeit tās ir uz pusi mazākas kā tās, ko parasti pērkam Latvijā, iespējams ,ka šeit viņas ir normālas, bet mēs Latvijā pērkam ģenētiski modificētas garneles), kūpinātu un vītinātu kalmāru dažādās garšvielās un grilētu vistiņu. Šeit viņu noņéma no grila un ietina garšīgā lavašā. Iegādājamies gruzīnu maizi, vietējos tomātus,meloni, vīnogas un persikus. Viss gatavs sestdienas ballītei uz balkona ar skatu uz Melno jūru saulrietā! Dzērienu karte atbilstoša Ukrainai. Sīkumi tiek izlaisti...