Ceļojums 30.08.2015 - 20.09.2015

6. diena 4.septembris

Dodamies brokastīs, paņemam šaurmu ar ukraiņu alu un notiesājam Melnās jūras pludmalē.Laikam jau nebija diez ko veselīgas brokastis. Nu var doties arī pagozēties siltajā saulītē un protams arī nopeldēties . Ūdens silts, kādi 24 grādi. Dodos jūrā nopeldēties, viļņi nav pārāk lieli, peldu uz muguras, kad pēkšņi mana plauksta pret kaut ko atduras, nodomāju ka laikam būs kādas daiļavas apaļumi, bet izrādās tā ir pamatīga medūza,vizmaz futbola bumbas lielumā. Izrādās šodien medūzu ir diezgan daudz , sabojā visu peldēt vēlēšanos. Dodos krastā.

Pa pludmali staigā milzīgs daudzums tirgoņu, pastāvīgi skan : gorjačiji pirožki, sasiski, holodnoje pivo, krevetki,midiji, rapani (tie ir gliemežveidīgie, to uzzinājām vēlāk), kalmari, ribka, kukuruza un tā tālāk , ausīs jau sāk džinkstēt, jo puse tirgoņu izmanto arī ruporus. Sajūta, ka sauļojies centrāltirgū. Laiks mazam pārtraukumam un atpūtai telpās ar kondicionieri, jo ārā 32 grādi. Beidzot sākam nobaudīt Moldāvijā nopirkto arbūzu, fantastiski salds un garšīgs!

Ejam iepirkties. Augļi, šeit ir liela izvēle, dažādu šķirņu vīnogas – zaļas, sarkanas, zilas, garenas, apaļas, lielas un mazas, saldas un ne tik ļoti. Visas ir iespējams nogaršot un izvēlēties ko pirkt. Kalni ar vietējiem persikiem, plūmēm. Arbūzi un melones, ar acīm gribētos visu. Nopērkam divu šķirņu vīnogas ļoti garšīgas, žēl ka pie mums Latvijā tādas nevar iegādāties. Noejam arī gar kioskiem, kuros tirgo vietējos Šabo vīnus, arī šeit ir iespēja degustēt un tad nopirkt glāzi vai pudeli dzēriena.