No Tbilisi uz Signaghi...turpinājums.

Dodamies uz Gruzijas mīlestības pilsētu - Signaghi,

Savu statusu tā ir ieguvusi ar to,ka 24 st.diennaktī tur var reģistrēt savu laulību.

Iesākšu ar to.ka uz Signaghi no Tbilisi var nokļūt ar maršruta autobusu no metro stacijas Samgori.

Pirmais kas pārsteidza ierodoties pilsētā bija taksists,kas ieraugot mūs ar ģemodāniem noprasija uz kurieni mēs dodamies.Uzinot ka mums vajag hoteli Kusika ,piedāvajās mūs aizvest neprasot par to samaksu.Kaut ceļš līdz hotelim ir tikkai 500 m.bet tas ir no tīra bruģa.

Hoteļa saimnieki mūs laipni uzņēma,kā jebkurš mūsu ceļojuma lalkā sastaptais grurijas iedzīvotājs.

Pirmo dienu veltijām vecā aizsardzības mūra un pilsētas apskatei,ka ari devāmies uz 2.4 km.attālo Boabe klosteri nenojauzdami par ko beigās tas mums izvērsisies.

Nonākot līdz klosterim un apskatot to,apstājamies pie kāpnēm kas vēsta par to ka tās mūs novedīs pie svētavota kas ir ārsniecisks.Labi...dodamies lejā.....pēc tam uzzinājam ka tie ir 720 pakapieni .

Otrā dienā ar hoteļa simnieka tēva labvēlibu par saprātigu samaksu devāmies apgūt apkārtnes dižakās vietas.

Nākošaja diena parbraucam uz Ahalcihi.