Ceļojums 30.08.2015 - 20.09.2015 Latvija,Lietuva,Polija,Ukraina,Moldāvija, Rumānija

30.08.2015 Dodos ceļojumā ar auto pa maršrutu: Rīga-Ļvova-Benderi-Odesa un caur Rumāniju atpakaļ

30.08.2015 1.diena.

No Rīgas izbraucam plkst. 6.08 no rīta .Ātri nonākam Lietuvā , īsa kafijas pauze pie Polijas robežas un jau laižam pa Polijas ceļiem , vietām pat uz 130 -140 .Pēc 12 stundu braukšanas ir nobraukti 850 km un esam nonākuši skaistā Polijas pilsētā Zamosčā, kur pasūtīts hotelis naktsmieram. Aperatīvā 100 grami viskija, varētu jau vēl,

bet vēl jāapskata pilsēta. Šeit ir iespaidīgs cietoksnis, ar neskaitāmiem bastioniem. Skaisti restaurēts, ir ko redzēt. Cietokšņa iekšpusē skaists parks ar dīķi kurā rotājas gaismas strūklaka un dīķa ūdeņus šķeļ milzīgas karpas, gatavas aprīt kādu nejauši ūdenī iekritušu tūristu. Tālāk staigājam pa vecpilsētu kurā atrodas vairākas iespaidīgas baznīcas, ir svētdienas vakars un tajās ir daudz apmeklētāju. Nonākam vecajā tirgus laukumā kuras vienā malā slejas rātsnams ar fantastiskām kāpnēm un poļu ērgli centrā, kura galvu rotā zelta kronis. Tirgus laukumā ir daudzi jauki krodziņi vienā no kuriem ieturam gardas vakariņas poļu gaumē. Neiztrūkstošais poļu žureks ar desiņām , olu un svaigo sieru. Viesmīlis mūs pierunā nobaudīt vietējo alus šķirni Pivo Zamojskie.ļoti labs ar vieglu apiņu pēcgaršu. Debesīs gozējas milzīgs pilnmēness, jāiet atpūsties un rīt jau Ukrainas robeža.