Ar motorolleri pa Lofotu salām

Pirms mēneša vienu dienu pavizinājāmies ar motorolleri pa Lofotu salām Norvēģijā. No rīta vēl izskatījās smuks un saulains laiks, bet ātri vien apmācās un sāka līt. Labi, ka bijām labi nodrošinājušies ar pareizo apģērbu. Liekas, ir tāds sakāmvārds, ka nav sliktu laika apstākļu, bet ir nepiemērots apģērbs. Tātad, ar to mums viss bija ok, ja neskaita tikai sīko ķibelīti ar motorollera navigācijas iekārtu. Tā nebija domāta šadai lietošanai slapjos āra apstākļos un ātri vien tās skārienjūtīgais ekrāns samirka un pārstāja klausīt. Bet ar to tagad viss ir kārtībā - 3 nedēļu laikā izžuva un atkal ir gatavs darbam

Runājot par Lofotu salām - protams, tās ir brīnišķīgas! Man liekas, tā ir visskaistākā Norvēģijas vieta. Tāda, kā Norvēģijas pērle. Šajā vienā dienā, neskatoties uz nejaukajiem laika apstākļiem, ar motorolleri nobraucām 324 km - no Lofotu salu sākuma, izriņķojām dažus līkumus un atgriezāmies tur pat atpakaļ. Atgriežoties, īsi pirms finiša jutu, ka pāris reizes noraustījās motoroleja motors. Bija skaidrs, ka visa benzīnbāka, kas izbraucot bija pavisam pilna, izrādījās pilnīgi iztukšota Labi, ka pēdējos 100 metrus nenācās stumt

Lofotu salas - tā ir vieta, kur gribētos atgriezties vēl un vēl. Pats Lofotu salas gals, tur, kur ir ostas pilsēta Moskenes, izskatās, ka ir vēl smukāks. Ar motorolleri mēs šoreiz tik tālu neaizbraucām, bet bijām tur vēlāk ar četriem riteņiem. Domāju, ka nākošo reizi šo ceļojumu varētu atkārtot visu otrādi - no Bodo pāri ar prāmi uz Lofotu salas galu Moskenes un tad pa turieni dzīvot kādu nedēļu. Tas tā - ideja uz priekšdienām.

Es ceru, ka video failiņš te piekabinājās