Kaleidoskops. Slovēnija, Bleda.

Iepriekšējās sērijas beigas bija apmērām tādas, ka dodamies no Čenstohovas pa taisno uz Slovēniju.

Agrā rīta stundā uz Polijas-Čehijas robežas gribam nopirkt vēl poļu pusē čehu vinjeti. Meitene būdiņā mūsu acu priekšā ap plkst. 06-iem aiztaisa logu ciet un uzliek "10min". Bez mums neviena cita tuvumā pie kases nebija, un neizskatījās ka viņai čurāt gribējās tā, ka var sagaršot. Nogaidām 20min, tad mierīgi viņa mums rāmi pārdod čehu vinjetes par 17 eiro uz 10 dienām. Vispār vinjetes cena ir 12 eiro. Atkal man kauns par manām poļu asinīm...

Braucam čehiem cauri pa bāni kā pa vecu krievu lidlauku. Pie Austrijas robežas atkal Austrijas vinjete pa 9.96 eiro 10 dienām.

Ierodamies Bledā tikai ap plkst 15-iem, jo iepriekš pabijām pie Postoinas. Nobraukti 1850km.

Nometam mantas, iekožam latviešu lauku kūpināto speķi pamatēdienā ar importa piemaisījumu improvizāciju. Starp citu- mūsu Latvijas kūpinājumi ir pārbaudīta vērtība ilgstošam ceļojumam uz siltākām zemēm. Tikai bez kauliem! Žēl, ka Latvijas gurķus nevar paņemt līdzi tik daudz kā gribētos. Balkānos arī ir gurķi, bet tikai pēc izskata. Tie vai nu negrib vai nemāk izaugt tik garšīgi kā mūsējie. Tomātam gan tur nav ne vainas.

Tiklīdz kā esam pie Bledas ezera- tā bilde kā uz pastkartes. Nu jā- ezerā uz saliņas baznīca. Apkārt ezeram sešu kilometru maršruts tūristiem, aktīviem un mazāk atīviem ziņkārīgajiem. Šeit no katra punkta visos sešos kilometros skata peizāža iekārtota tā, ka vari fotografēt ar ziepju kameru, papirosu kārbu, silikāta ķieģeli ar caurumiņiem vai, ja nav nekā cita- ar canonu vai nikonu. Bildes būs vienādas.

Apkārceļš Bledas ezeram:

Un praktiskais:

Vēlreiz Bledas ezera saliņa.

Rīt no rīta ceļš ved tālāk uz Pulu Horvātijā. Mūs gaida Qpolas apartametos.