Begur pilsētiņa, Katalonijas province, Spānija

Nelielais, tauču ļoti skaistais, tipiskais zvejnieku ciematiņš Begur atrodas 90 km attālumā no Francijas robežas.

Pilsētiņas centrā atrodas 17.gs. cietoksnis, kas savulaik kalpoja kā jūras un sauszemes novērošanas postenis. Tas arī bija viens no galvenajiem pilsētas iedzīvotāju patvērumiem pirātu uzbrukumu laikā.

Piekraste ir izvagota ar nelieliem, klinšainiem līcīšiem, samtaino smilšu pludmalēm, kur iespējams izvēlēties sev tīkamāko atpūtas veidu pie ūdens. Pati lielākā un populārākā pludmale – Sa Riera, tūlīt aiz tās – nūdistu iecienītā Ilja Roha (Illa Roja). Nedaudz tālāk paejot, ieraudzīsiet Fornells un Aiguablava pludmales, tipiskās ģimeņu pludmales. Vistālāk uz ziemeļiem atrodas Sa Tuna un Aiguafreda pludmales, - ideālas snorkelinga un daivinga cienītājiem.

Mūsdienu vēstures lappusēs šeit ir atrodami arī daži interesanti fakti. Piemēram, tas, ka vienā no mājām Begur pilsētiņā pēdējo savas dzīves posmu pavadīja visā Spānijā labi pazīstamā flamenko dejotāja – Karmena Amaija.

Netālu no pilsētiņas robežas, kalnos atrodas stalaktīdu alu labirinti, tāpat – dabas parks Aiguamolls un gleznainās salas jūrā El Pedro un Medes. Ziedošie piepilsētas lauki (lavanda, saulespuķes, kukurūza), lauku līkumotie celiņi, kas cīnās ar margrietiņu plantācijām par vietu zem saules ... šķiet tu esi nokļuvis kādā no Van Goga gleznām.

Savukārt, netālu no pilsētas centra, jūras krastā atrodas labākā pieczvaigžņu viesnīca visā Kosta Bravā – “Parador de Aiguablava”.