Sharm el sheikh/ Crowne plaza

- biju bijusi daudzās valstīs un beidzot ar vecākiem izdomājām aizbraukt uz kādu siltāku vietu un izvēlējāmies Šarm el šeihu... No 6-13. decembrim 2008.gads.Sēžot mājās pat īsti negribējās braukt jo mājās palika daudzu dzīvnieciņi par kuriem rūpēties bet aizbraucu. -Ceļazīmi ņēmām caur Novatours bet Novatours atkal sadarbojās ar Ēģiptes tūrisma firmu Travco. 1DIENA... Lidojam pāri Aleksandrijai, KAirai un tad Šarmelšeiha... lidostā nokārtojam visas vīzas un tālāk meklējam Novatours gidi... Ieraugam latviski runājošu gidi kura mums norāda uz pareizo autobusu.. Autobuss visus izved pa viesnīcām un pēdējā ir mūsējā- Crowne Plaza. ļoti liela platība, piecas zvaigznes, atrodas pie jūras, 7km no Naama Bay un lielāka policistu pārbaude kā citās viesnīcās. Protams ka visu sākumā kārtīgi izstaigājam... Bet tad arī nolemjam iet gulēt. 2DIENA... No rīta aizgājām paēst brokastis un uzreiz ievērojām vietējo oficiantu pievērsto uzmanību jaunām meitenēm svārkos. Sakumā jutos neerti bet tad jau pieradu. Pastaigājām pa viesnīcas suvenīrveikaliņiem un tad gājām pazvilnēt pludmalē... Pēc stundas lielas atpūtas iedzērām no LV paņemto kafiju jo bijām dzirdējuši ka šeit tā esot slikta bet nebija tik traki un ieēdām launagu. 16.30 bija satikšanās ar Novatours gidi, kura mums izstāstīja par ēģiptiešu tradīcijām un paradumiem un ekskursiju iespējām. Uzreiz pierakstījāmies uz Kairu, Ras Mohamed un džipiem. Vakarā aizbraucām uz Naama Bay un uzreiz ievērojām vietejo cilvēu uzmacību bet ātri pieradām un aizgājām vēl uz Panorama cafe kur vērojām priekšnesumus. 3DIENA... Vienos naktī jau izbraucam uz Kairu ar no viesnīcas paņemtajām agrajām brokastīm. Brauciens ilga apmēram 7 stundas un to laiku galvenokārt nogulēju. Tad apstājāmies un ēdām brokastis ļoti nožēlojamā kafejnīcā. Tālāk devāmies uz ēģiptes muzeju, kur gide mums stāstīja par dažādiem faraoniem un tur izliktajiem eksponātiem. Krievu valodu vajag labi zināt jo gide un vietējie runā pārsvarā krieviski. Gide tāpēc lai visi saprastu. Tālāk sekoja pusdienas Nīlā uz kuģa, kur maz ēdu jo ēģiptē vispār ēst negribas. Kaira gan ir ļoti nolaista un nesakopta pilsēta. Uz ielām pat kauj govis un tur pat bērni skraida. Pēc tam devāmies uz pirmīdām un sfinksu. Pirmo reizi protams ļoti iespaidīgi bet otro reizi laikam nebrauktu. Pie piramīdām ir ļoti uzmācīgi tirgotāji.. Tālāk devāmies uz smaržu un papirusu muzeju. Sīki visu izstāsta un pacienā ar tēju.. Pēc papirusa muzeja devāmies mājās. Ieradāmies 23.00. 4DIENA... Šodien sekoja brauciens ar jahtu pa sarkano jūru... Jahtu sauca HArmonija... devāmies uz pirmo snorkolēšanas vietu un visi devās snorkolēt bet es paliku un filmēju.. tikmēr vēl parunājos angliski ar vienu džekiņu par Latviju... Vēlāk kad visi beidza, devāmies uz ottru snorkolēšanas vietu... uz jahtas ir diezgan liels vējš tāpēc jāņem līdz jaku...Tad sekoja pusdienas un trešā snorkolēšannas vieta pēc kuras mēs devāmies atpakaļ... Bijām viesnīcā ap pussešiem un izdomājām vēl aizbraukt uz Fantazy show bet nebija vispār interesants un tikai laika tērēšana. 5DIENA... Šodien izdomājām atpūsties.. No rīta pasauļojāmies bet dienā braucām uz Delfināriju... Sākuma dejoja āfrikānu dejas bet tad delfīni rādija šovu.. šovs interesants bet ļoti īss. Vakarā vēl pastaigājām pa viesnīcu jo tas gaiss nomierina nervus :D 6DIENA... Šodien devāmies uz beduīnu mītni kur gids mums stāstīja daudz ko interesantu par viņu dzīvi un tad devāmies braucienā ar džipiem... Šoferis centās taisīt bīstamus pagriezienus bet mēs jau esam pieraduši jo tas pats kā braukt pa Ādažu poligona ceļu tikai ātrāk.. Kādi divi momenti bija tikai tāadi baillīgāki... Extrēmāk bija jāt ar kamieļiem jo jājām pa šauru taciņu gar jūru un kad vēl manējais sāk trakot tad vispār.. apstājāmies pie BLue Hole kur ir slavena niršanas vieta, papeldējām un paēdām pusdienas. Tālāk braucām uz Dahabu kur pastaigājām pa pilsētu...vēlāk braucām pēc tējas ko gids mums sarunāja pa 15$ un viņš mūs uzcienāja ar cukurniedru dzērienu par mūsu doto dzeramnaudu kas ir ļoti salds bet dod enerģiju...un tālāk beidzot mājās... diena nogurdinoša bet laba. 7DIena... Šodien tikai atpūšamies... sauļojamies un nopeldējos baseinā.. gribēju vēl otreiz nopeldēties bet tad atkal uzradās pielūdzējs tāpēc aizgāju :D Vakarā aizbraucām uz Naama Bay jo jānopērk suvenīrus.. sev nopirku kleitiņu, CD, pildspalvas, konfektes, ķēdīti. Es jau iemanījos ka jāprasa visiem dāvanas jo viņiem patīk dāvināt un man sadāvināja 4magnētiņu, kuloniņu, rotaslietu kastīti, lakatiņu un rokassprādzīti. Viens vēl ieaicināja pie sevīm kur padzērām tēju un mums izmasēja seju ar palmas eļļu. ... Vakarā devos pastaigā pa viesnīcu un man uznāca raudiens par to ka jāpamet tik skaista vieta jo nedēļa ir par maz... 8DIENA... No rīta devāmies pēdēja pastaigā un paēdām pēdējās brokastis... Viesnīcu vakar izdekorēja ar Z- svētku rotājumiem.... un tgd fočējāmies.. un gaidījām autobusu kas aizkavējas pa pusstundu... lidostā vēl sapirkām pēdējos suvenīrus, saņēmām pēdējos komplimentus bet reiss kaveejaas pa 1stundu.. Devāmies 4,30 stundu garajā ceļaā mājās... IESAKU... 1, atstāt uz gultas naudiņu jo tad apkalpotājs īpaši pacenšas.. mums pat lielu ziedu pušķi atnesa.. 2. neiepirkties old market jo tur rauj aiz rokām un rupji lamājas.. cenas lētākas bet nedomāju ka ir tā verts. 3. Nekāpt uz kamieļiem pie piramīdām jo par nokāpšanu liks maksāt. 4. Kārtīgi jākaulējas un jāprasa dāvaniņas. 5. Ja kāds beduīns grib ar tevi fočēties- nepikrist jo vēlāk liek maksāt. 6. Nefotogrāfēt policistus un vietējās sievietes kas ietinušās lakatos no galvas līdz kājām jo viņiem tas nepatīk. 7. Daudz 1$ jo jādod daudzās vietās kabatsnauda. 8. Neņemt taksi pie viesnīcas jo tur ir dārgāk.. no Crowne plaza līdz Naama Bay normāla cena ir 4-5$ 9. Nedrīkst pirkt lētās ekskursijas Naama Bay jo var rūgti nožēlot. NOTEIKTI VEELOS ATGRIEZTIES!!! :) PRIECIIGU CEĻOJUMU KAS BRAUC!! :)