Miglā asaro logs.. Šķērsiela. Novembris 2014.

Pusseši no rīta. Pelēkbalts klusums nosalušu ābolu rītā.Pārdaugava- 400 metri no Dzegužkalna vai vienkārši Kukūkalna,kā es to mīļi dēvēju jau 9 mēnešus. Seši no rīta. Un es ieteiktu tiem mēness ēnas sapņotājiem un aizmigt nekādi nevarojošajiem doties uz 13.autobusiņa pieturu. Vislabāk vienkārši pie Cirka,kur saullēktu gaidot sapulcējas skumji rozā ziloņi un nedaudz apsarmojuši oposumi.Jo svētdienas izrādi var atlikt tikai Katkēviča kungs... bet viņš jau daudzus gadus ir Mākoņcirka direktors. Bet vienalga- sagaidi balti ziloautobusu ar numuru 13. un brauc uz Šķērsielu. Nebrauc uz Bolīviju vai Austrāliju,bet izkāp Pārdaugavas Šķērsielā starp divām dzelzceļa sliedēm. Izkāp pieturā- tajā,kurā Iļģuciema smilgu tumši zilā dziesma dziedama. Šo Paula dziesmu svilpodams noej visus pārsimts Šķērsielas metrus un apmaldies,kļūsti par vienu no miglas pilieniem.. par prieku sev un ielas ļautiņiem par prieku. Es eju pa Šķērsielu jau 9 mēnešus un katru rītu vņa kā sieviete ir savādāka.Tā gadās. Katram,kurš nejauši nogriezies no dzīves galvenā ceļa šķērsielā.Uz laiku. Tikai uz Laiku.