Svētceļojums Rīga-Aglona 2014 - noslēgums

Noslēgums:

Svētceļojums, kā arī visa mūsu dzīve ir ceļojums pretī mūžībai. Bet šeit Tu vari spilgti sajust, ka Tu neesi šinī ceļā viens. Protams, Tu nekad neesi viens, jo Tev ir Tavs Tēvs debesīs, kas allaž ir kopā ar Tevi, uzklausa, vada un palīdz Tev ikvienā Tavas dzīves brīdī, kad vien Tu pie Viņa vērsies un arī tad, kad nevērsies. Tomēr ejot svētceļojumā Tu saproti, ka šinī ceļā uz mūžību, ceļā pie Tēva tu neesi viens savā cilvēcībā, cilvēciskajās vājībās, grēka samaitātās iedabas radītajās grūtībās. Tu redzi, kā brāļi un māsas spēj viens otru atbalstīt, uzmundrināt un stiprināt par spīti pašu nastām un vājībām. Tu redzi, kā mūsu Tēvs runā uz Tevi caur notikumiem, caur Taviem brāļiem un māsām. Un pat ja Tu esi uzsācis šo ceļojumu bez mērķa, bez ticības, kaut vai tikai ziņkārības dēļ, tad esmu pārliecināts, ka tas neatstās Tevi vienaldzīgu un Tēvs katrā ziņā Tev pieskarsies un Tevi uzrunās. Šķiet svētceļojums varētu būt labs sākums (Tev, kas vēl meklē ceļu uz mūžību pie mūsu Tēva), vai labs uzmundrinājums (Tev, kas var būt jau krietnu laiku esi šajā ceļā un kā jau jebkurā ceļā - esi paguris). Tā pat tā var būt krietna liecība visiem labajiem ļaudīm, kas dzīvo šai zemē, par kuru mēs sirsnīgi lūdzam - "Dievs, svētī Latviju....." :)