Divas nedēļas saules un smaidu zemē II.

Pēc 3 pavadītām dienām Mae Hong Son 40 minūtēs Thai air lidmašīna mūs aizved atpakaļ uz Chiang Mai, kurā iedzīvotāji ir tikpat daudz kā mums Latvijā. Šeit esam nolēmuši apskatīt 90 km attālo Taju augstāko kalnu Doi Inthanon ( 2650 m) un nacionālo parku ar augstiem ūdenskritumiem, stupām, etnogrāfisku ciematiņu. Šim pasākumam izmantojam vietējo tūrfirmu pakalpojumus, kas ietver mini busiņu, gidu, pusdienas ar taju virtuvi kalnā. Autobusiņā esam : četri briti, dāņu meitene, kaimiņš zviedrs ar tajiešu meiteni, kura ar zviedru kopā jau 10 mēneši. Vakarā ejam uz vecpilsētu, kur ir neskaitāmi budistu tempļi, starp tiem daudzus gadsimtus vecs un majestātisks. Dienu nobeidzam ar friziermeistara aroda prasmes noskaidrošanu, nakts tirgu un neiztrūkstošo taju masāžu. Pēdējo šā ceļojuma dienu pa Taizemes ziemeļiem veltām viena no ievērojamākā - Wat Phra That Doi tempļa apskatei. No tā paveras skaists skats uz 1000 m zemāk esošo pilsētu. Templī daudz budistu svētceļnieki arī no citām budisma zemēm. Viņi, tērpušies baltā, 108 reizes iet ap tempļa galveno stupu, ziedo templim ziedus un dāvanas.