Mans celojums uz Kipru (griekijas dala)

Sveiki, neesmu liela rakstniece (buutu jau labaak, ja vareetu to visu izstaastiit, taa sanaaktu interesantaak un jautraak), bet nu meeginaasu padaliities ar saviem iespaidiem savaa celojumaa pa salu, kas atrodas vidusjuuraa un , kas man sagadaaja daudz interesantus briizus. Biju novembra sakumaa Kipraa un pavadiiju tur divas nedeelas. Iznomaaju auto ,jo jaasaka, ka bez auto tur nevar neko apstaigaat un sabiedriskaa transporta vispaar nav.Devos tur uz "savu roku", jo man patiik pasai visus savus celojumus saplaanot.patiik, ka varu iet un dariit ko un kaa patiik:) Kipraa, tie , kas veelaas turp doties, atrodas viss izkaisiiti pa salu.Ja grib pavadiit tikai laiku pie juuras, tad jau gan nekur doties daudz nevajag, bet, ja grib apskatiit vairaakas kulturas vietas un izrakumus , tad tomeer jaareekinaas, ka buus jaapavada arii laiks auto. Es neuzskaitiisu visas taas vietas, kuras ir veerts apmekleet, esot Kipraa, jo taas jau var apskatiit arii jebkuraa celvedii, bet gribu teikt to, ka tur ir tiesaam ko redzeet .2 nedeelu laikaa tiesaam izbraucaam salu krustu skeersu un jaasak, ka tas bija to verts. Iesaku arii nobaudiit Grieku eedienus, jo tie ir garsiigi un bagaatiigi. Ipasi man patika MEZEE, taa ir vesela eedienu bukete,kur var sanemt dazaadus galas eedienu (tas ir galas Mezee), vai arii zivju Mezee, kur var reekinaaties ar pilnu galdu ar dazaadaam zivju veltiim un katrai gaumei atrodas kas jauks. Par valodu iipasi nav jaauztraucas, kipriesi labi paarzina anglu valodu, taa kaa , ja taa tiek paarvaldiita, tad labai komunikaacijai nekas celaa nestaav. Atgriezoties novembra viduu maajaas varu teikt-fantastiska sajuuta baudiit sauli novembra viduu un peldeeties vidusjuura.Iesaku katram izbaudiit un iepaziit so salu. Ar cienu-Laasma