Brīvdienas fotogrāfijās (14.06.14.). Germershaima (Germersheim).

Germersheim, 76726, Rheinland-Pfalz, Deutschland. http://www.germersheim.eu/sv_germersheim/

Germershaima atrodas Reinas upes kreisajā krastā starp Ludvigshafenu un Manhaimu, piecpadsmit kilometru attālumā no Špaieras. Reinas otrā krastā atrodas Filipsburga. Pilsēta zīmīga ar to, ka tajā atrodas lielākās profesionālo tulkotāju centra - Johannesa Gutenberga Maincas universitātes trīs fakultātes. Tajā studē apmēram 137 tautību pārstāvji no visas pasaules malām.

Germershaimieši ir lieli futbola fani, kas jo īpaši pamanāms bija tieši tagad, Pasaules kausa izcīņas finālturnīra laikā. Viņiem futbols ir nacionālais sporta veids.

Pilsētā ļoti bieži dzirdama krievu valoda, dažreiz pat šķita, ka neesmu Vācijā. Man gan nebija mērķis atrast, bet, zinātāji teica, ka šeit esot pārtikas veikals ar krievu nacionālajiem ēdieniem, un pat diskotēka.

Apskates vietas:

1.- Germershaimas cietoksnis - http://www.suedpfalz-tourismus.de/kultur-geschichte/festung-germersheim.html - http://www.germersheim.eu/sv_germersheim/Tourismus/Stadt%20Germersheim/Die%20Festung/. Tas celts deviņpadsmitā gadsimta pirmajā pusē, un tajā laikā bija ļoti mūsdienīga aizsardzības būve ar sarežģītām iekšējām pārejām. Cietokšņa teritorijā varēja izmitināt ap pieciem tūkstošiem kareivju un vairāk kā divi simti zirgu. Šodien cietoksnis pārvērties par vēsturisku apskates vietu, kura teritorijā atrodas vairāki muzeji, klubi, tūrisma centrs un J.Gutenberga Maincas universitātes fakultātes. Cietokšņa Vaisenburgas vārti ir Germershaimas neoficiālais simbols. Cietokšņa apskatei izveidoti vairāki dažādas grūtības pakāpes maršruti.

2.- Ieroču palātas vecajā ēkā izvietots Vācu ceļu muzejs (Deutsches Straßenmuseum), vienīgais tāda veida muzejs Vācijā. Muzeja interesantākais eksponāts – 500m lielais dzelzceļa un autoceļu mini makets. Ieeja muzejā maksas – 5€.

3.- Versöhnungskirche Protestantu samierināšanās baznīca. P.s. Viena no retajām baznīcām, kuras esmu redzējis pēdējo gadu laikā Vācijā, kuras pulkstenis nerādīja pareizu laiku.

4.- St. Jakobus kirche. Sv. Jakobus baznīca. Baznīcas atrodas netālu viena no otras, un atrast tās nav grūti.

Attālumi līdz Germershaimas sadraudzības pilsētām.
Ludwigstor. Vieni no ieejas vārtiem cietoksnī.
Kriegedenkmal.
Ludwigstor no iekšpuses.
Šādas ūdens ņemšanas vietas bija vairākas. Diemžēl dzert to nedrīkst, par ko brīdina uzraksts uz nelielas plāksnītes.
Sv. Jakobus baznīca.
Johannesa Gutenberga piemineklis-skulptūra.
Markstrasse. Versöhnungskirche.
Apkārt vecpilsētai tek neliels un kanāls.
Koenigsplatz.
Cietoksnī izvietota skulptūru izstāde.
Viena no skulptūrām.
Fronte Beckers.
Cietokšņa iekšējais koncertlaukums ar galdiņiem.
Weissenburger Tor. Neoficiālais pilsētas simbols.
Weissenburger Tor.
Šai dienā cietoksnī notika Bērnu festivāls. Atrakcijas daždažādas.
Un kā jau pienākas pilsētai Reinas krastā, tad tai ir arī sava kuģu piestātne.