O follerī o follerā Bavārijā un Austrijā

Vasara klāt, bet brīvdienas jau iztērētas Deju svētkiem un izklaidēm Odesā, tāpēc nekādas "lielās" brīvdienas nesanāks un jādomā par kādu plāniņu tepat eiropas viducī.Un atkal jau velk uz tiem kalniem... tā nu top maršruts Bruxelles - Trieer - Calw - Schloss Neuschwanstein - Krimml - Konigssee - Salzburg - BruxellesŠogad par vasariņu sūdzēties nevar, ir cerība, ka arī izbrauciena laikā būs labs laiciņš. No iepriekšējiem braucieniem esam sapratuši, ka vislabākā diena izbraukšanai ir svētdiena - mazāk mašīnu, viss ir relaksētaks, kā arī apskates objekti ir ieplānoti darba dienā, līdz ar to mazāk tūristu apkārt. TrierPirmais apskates punkts ir Triire - maza Vācijas pilsētiņa, kas zināma ar Porta Negra. Viss jau būtu forši, bet līst un līst... Lai nu kā izdomājam, ka tomēr izlīdīsim no autiņa un apskatīsim, kas ieplānots. Lietus ir silts un prieks iekāpt kādā peļķē. Bez mums viens pensionāru bariņš aplūko un Porta Negra - ja ja ja, das ist gut!
Insbrukā būtu gribējies pavadīt vēl vienu dienu, bet plāniņā ir braukt apskatīt Krimml ūdenskritumu, kas ir 5. augstākais ūdesnkritums pasaulē. Braukt pa Austriju ir patiess prieks - katrā tankštellē wifi par brīvu, pa ceļam veikaliņi ar visādiem tiroliešu gardumiem. Atjēdzamies, ka Ausrijā laikam ir jāpērk vignette, ja brauc pa lielajām šosejām, bet tā kā nekur nav rakstīts, kur to nopirkt (gan jau ka jebkurā bendzīna uzpildes stacijā :) , tad neliekamies ne zinis. Mūsu ceļš ved pa kalnu pārejām, kas ir skaistas, bet ne tik iespaidīgas kā Šveicē. Sanāk arī iebraukt Hohe Tauern dabas parkā, kas nozīmē arī ceļa nodevu 8 eur...
Protams, ka dažāda veida sāli var nopirk arī kā suvenīru (par normālām sāls cenām) - mēs tā arī izdarījām, bet atbraucot mājās izrādījās, ka tāda pati sāls bundžiņa jau stāv... :D
Izdomājam, ka būtu forši lejā noiet nevis nobraukt. Kāpšanas ekipējuma, protams, mums nekāda, bet nu izskatās, ka tik traki nemas nav un pēc ilgas domāšanas, par kuru ceļu lai iet (te man ausīs skan Deju svētku teksts - iesi pa labi - draugu zaudēsi, iesi pa kreisi - pats pazudīsi... :D ). Beigās izdomājam, ka 3,5 h gājiens mums būs Ok. Un ir ar 8)
Konigssee
Tad tapakaļ uz Sv. Bartholoma, lai atrastu pludmali, kur nopeldēties. Ezers ir ļoti dzirds, zivtiņas taisa fish spa, ūdens gan mazliet vēss, ja nepeld, dunduri mazliet kož, bet kopumā svētlaime.