Manas gaitas Katara 5.dala. Videjas algas Katara.

Jau ir pagajis, kad laicins kops esmu Katara, esmu so valsti izpetijis, no loti dazadam pusem, un no dazadiem skatupunktiem, esmu labak izpratis, Filipiniesus, Indiesus, (Kerlas stats, Gudzarata), Nigeriesus, un loti daudzas citas tautas. Ko varu teikt par Kataru, ta ir brinumu zeme, kur viss notiek negaiditi, tacu taja pasa laika loti leni, jo ta ir Arabu mentalitate. Soreiz pastastisu par algam kadas sanem visdazadakas cilveku grupas.

Katara ir intresanta lieta, ta ka valsti ir privatais un valsts sektors, valsts sektora ir divas oficialas bfrivdienas privataja viena. Un valsts sektora algas ir labakas neka privataja, savadak neka Latvija.

1) Nepaliesi, Indiesi, melnstradnieki, sanem apmeram 700-1500 QAR menesi, ja kads grib dabut Latos, lai dala ar 7, sis grupas strada celtnieciba (Saule, Latvijas mums liekas, kas tur ipass pastradat saulite, tacu saulite Katara vasaras menesos ir tada, ka dedzina adu jau pec 1 minutes ara, tempreatura uzkapj lidz 55 gradiem, ta ka viegli nav.). Citi strada ka setnieki un sanem so pasu algu. Kompanija viniem nodrosina dzivokli, viena istaba parasti ir 5-6 imigranti.

2) Otra liela Grupa ir Filipieniesu, Indoneziesu, Srilankiesu kalpones aukles, vinas strada 6 dienas nedela nereti pa 10-12 stundam diena, gatavo est katariesiem, aukle bernus, tira maju, parasti dzivo Katariesu maja, atseviska istaba, un nesa Hijabu, jo Katariesiem ka musulmaniem nepatik redzet sievietes kas nav apsegtas. Filipienietes ir pilniga Katariesu vara, jo valsti darbojas aizbildniecibas sistema, katram imigrantam ir sponsors, kas ja imigrants rada problemas var vienas dienas laika aizsutit majas. Alga kalponem apmeram 1000-2300 QAR.

3) Soferi, darznieki un viriesu darbu daritaji majas. Sie cilveki nak no tadam valstim, ka Indijas (Urdu valoda runajosi musulmani), Pakistani, parasti strada ka soferi prieks Katariesiem, algas apmeram 2000-3000 QAR.

4) Pardeveji, drebju veikalos, mazo veikalu ipasnieki, seit algas variejas 3000-6000 QAR, var but vairak var but mazak, man piemeram ir pazina, kas tirgo klavieres vins sanem 50000 QAR, tacu videjais ir saja intervala, Katara loti populari ir mazie veikalini, parasti tie pieder Iranu Sunnitiem, un Indiesiem.

5) Ofisa darbinieki - Algas lidzigas, ka Pardevejiem, apmeram 3000-6000 QAR.

6) Augsti kvalificets darba speks, algas sakas no 10000 QAR, si grupa parsvara strada valsts sektora, un viniem tiek nodrosinats transports, maja, ediens, veselibas apdrosinasana, beigu beigas, sanak, ka vinu algu ir kabatsnauda.

7) Katariesi - algas videji variejas no 30000-150000 QAR, Katara ir normali, ka vietejais sanem musu nauda 5000-10000 LS menesi, tas nav nekas ipass.

Darba tirgu pastav tada sadala, ka Katarizacija, tas nozime, ka kompanijai ir PIENAKUMS, dot prieksroku valsts pilsoniem. Vispirms pilsoni tad visi parejie cilveki. Katara loti sarga un rupejas par saviem pilsoniem, pat ja cilveks nemak rakstit, valsts par vinu gadas.