Ziemeļitālija !!!!!

Katru ceļojumu , izvēlos ar lielu interesi . tiek meklēti apraksti , skatītas galerijas , un tiklīdz parādās jaunie ceļojuma katalogi , tad ar lielu sparu ķeros klāt meklēšanai .Šogad , man ieinteresēja ZIEMEĻITĀLIJAS EZERI UN KALNI . Un lai augustā nepārkarstu , laiks tika izvēlēts 23 . maijs no turkompānijas Relaksture . Iepriekš , skatoties laika ziņas pa tv , likās ..oi oi ..visa Eiropa salst , tikai 13-15 grādi .vel izbraukšanas rītā , no kofera tika izmestas pāris plāno krekliņu un iemests silts džemperis un vējjaka . kas lieti noderēja . Priecēja tas , ka grupā bijām TIKAI 17 cilvēku un katram tika atvēlēts pa divām vietām autobusā .Nu iesākums kā visiem ...lielā caurbraukšana caur Lietuvu , Poliju .Nakts Polijas galā -Ciestina. . Agri jau no rīta braucam cauri Čehijai , Austrijai ..vēss tikai 11 grādi , līņā , bet omu nemaitā . Esam Štīrijā un dodamies pie vīndara , kas cienā ar vīnu un uzkodām
Nu jāsaka uzreiz ...skābi ...brr .. Visu laiku līņā , nesanāca pasēdēt uz terases Vorterzē ezera krasta terasē , bet laika apstākļi ir tādi , kādi nu ir .Nakts jau Itālijas teritorijā .No rīta pamostamies un ....ak vai ...visi kalni sniegā ,Nakti , kalnos sasnidzis no 50cm-metram sniega .Dažas kalnu pārejas slēgtas , meklējam apbraucamos ceļus , bet katrā sliktumā , var iegūt arī kautko labu , redzējām visus krāšņos balto kalnu galotnes skatus , un ceļo jau arī ziemā . Esam atbraukuši Bassano del Grappas pilsētiņā , kur degustēsim vietējo grappu ....Spīd saulīte un arī prāts omulīgs ..nekāda vaina ...Skaists Andrea Palladio celtais tilts pār Brentas upi ,
aizved mūs uz degustāciju .Nu grappa --kautkas līdzīgs kandžai ...ar piedevām .Garšoja melleņu un kafijas vai kakao ...Kā liķieris , īsts sieviešu dzēriens . Braucam uz Vičencu , kur varam apskatīt Palladio darbus , skaista , maza pilsētiņa . Nakts jau Madžores ezera apkaimē . Mums paveicās , jau no rīta saulīte .Vel gan ir pavēss , bet saule ...Braucam ar kuģīti uz 3 ezera salām .Pirmā ..ISLA MADRE --burvīgi ..zaļumi , pārdomāts koku veidojumi , to nevar aprakstīt , tas ir tikai jāskatās un jābauda ar acīm , ar dvēseli .
otra sala ISLA BELLA ...atkal skaistums .Pils --fantastisks skaistums , izveidotajā pagrabstāvā viss , grīda , sienas, grīdas , izlikts ar sīkiem , maziem akmentiņiem .Kā mežģines ..skaisti .
..Trešajā salā ieturam pusdienas un saule jau silda nepajokam ... nakts jau KOMO ezera apkaimē .No Varennas izbraucam ar kuģīti līdz Bellagio , Komo ezera pērlei ..maza , skaista pilsētiņa ar mazām ieliņām un bodītēm . Braucot ar kuģīti uz KOMO , vērojam skaistās villas , kuras par savu , izvēlējušās daudzas pasaules slavenības . Laiks paiet ātri , un mēs jau esam KOMO , katedrāle , veikaliņi tas viss priecē sirdi un prātu . Nakts Trentīno reģionā . Šodien ceļš uz Dienvidtiroles --Dolomītalpu reģionu .Lielais pacēlājs , kas ir vairāk kā 3000 m augstumā , vel ir slēgts , un uzbraucam 1565 m augstumā ...spirgtais kalnu gaiss , kalnu kazas ,
gotiņas gan nesatikām , atpūta un brauciens lejā .Braucam uz TRAUTMANDORFAS pili , kur par mājvietu bija izvēlējušies Ķeizariene SISĪ ar Franci Jozefu ...nu nav aprakstāms tas skaistums , tas zaļums , tie ziedi , augi , to visu variet apskatīt manās 6sās galerijās ..
..Vakrā , dodamies pie vietējā Barona , uz vīna degustāciju , tās ir atvadas no Itālijas , bet atkal ar skābiem !!!!! vīniem . Guļam jau Austrijā , pastaigājam pa mazpilsētiņu KREMSU , un pēdējā degustācija Falkensteinas cietokšņa pakājē
. Visss ...galā mūsu brauciens .Nakts Polijā un atkal brauciens cauri Polijai , Lietuvai , un laicīgi esam atgriezušies Latvijā . Vērtējums ....ĻOTI , ĻOTI jauks brauciens acīm , sirdij dvēselei .Jaukie šoferīši Aldis un Ilgvars , Jaukā gide Evita ...tas viss paliks atmiņā ilgi jo ilgi .Jā , nu nelutināja laika apstākļi , bet tādi jau vel aizvien , visā Eiropā , bet ..puss arī tas , ka nebija karsts , nevajadzēja svīsts svelmē , katram sliktumam , savs labums . Paldies visiem , un jau tiek skatīts nākošais brauciens .Visas bildes manā galerijā , kas ir atvērtas visiem !!! lidz nākošajai reizei !!!