Apceļojam Angliju - (1.daļa) Balto klinšu piekraste

Izvēlējos mazu pilsētiņu - Margate. Šajā pludmales pilsētiņā ir daudz ievērojamu vietu ko der apskatīt. Es dodos uz turieni ar savu mašīnu un līdzi ņemu riteni, lai varētu pilnvērtīgi baudīt dabas skaistumu un reizē būtu fiziskā aktivitāte un pats galvenais ir pēc iespējas vairāk redzēt. Tā pirmais apskates objekts ir The SHELL GROTTO, (Grotto Hill,Margate,Kent CT9 2BU - www.shellgrotto.co.uk ).
Šī pazemes grota sienas un griesti visi ir izklāti ar dažāda lieluma un veida gliemežvākiem , to kopējais skaits ir -4,6miljoni.katrs sienas fragments atšķiras ar savu zīmējumu, musturu. Šo unikālo vietu atklāja 1838 gada, kad Mr James Newlove un viņa dēls Joshua savā dārzā raka dīķi . Tie nejauši uzdūrās šim grotam. Līdz šai dienai nav zināms pazemes skaistuma būvētāja vārds, ne tas kam un kāpēc tas tika izveidots kā arī nav zināms laiks kad tas tika izbūvēts.Laika zobs ir atņēmis šim šedevram unikālo krāsainību , un tikai skatoties un dažiem restaurētiem fragmentiem rodas iespaids kā tas varēja sākotnēji izskatīties.Uzņemšanas telpā var iegādāties dažādus gliemežvākus un to izstradājumus, laipnas pārdevejas gatavo arī gardu kafiju un citus karstos un aukstos dzērienus. Lielu izbrīnu radīja cenas ,gan kafeinīcā ,gan izstrādājumiem, gan biļetem- tās bija pieejamas jebkuram - biļete šeit maksā tikai 3.50£ pieaugušajiem un bērniem 1.50£, ģimenes biļete 8.00£.
Tālāk dodos pa mazajām veclaicīgajām ieliņām uz TUDOR HOUSE .Šī ēka ir celta ap 1525 gadu. Šai mājā ir ļoti zemas durvis un mazi zemi logi, un intersanta konstrukcija.Tālāk dodos uz krasta pusi, kur atveras brīnišķīga pludmale tiem kas mīl parakties un pastaigāt ar basām kājām pa dzeltenajām smiltiņām. Tad šis krasts pārtop par pakāpienu kaskādi tiem kas mīl pasēdēt nesasmērējot kājas.
Dodoties tālāk gar krastu uz austrumiem var vērot balto klinšu krastus.
Talāk dodoties varam apskatīt CRAMPTON TOWER MUSEUM, un DICKENS HAUSE MUSEUM.
savukart ja dodamies no Margate pludmales uz rietumu pusi , mēs redzesim iemūrētus krastus,un klintis, tadā veidā cenšoties saglabat piekrasti no sabruksanas.Arī šie krasti ir interesanti ,vairakās vietas mūros ir durvju rindas, kur cilvēkiem ir tadas kā krasta noliktaviņas,atpūtas mājiņas, Cilvēki tur glabā pludmales piederumus, un mebeles, dažiem ir plītiņas un ledusskapji, cilvēki turpat gatavo un atpūšās.
Nedaudz atpūšoties šādā saliņā dodos atpakaļ pie mašīnas. ar mašīnu pārbraucu līdz RECULVER ABBEY (CT6 6SU ),pa ceļam apskatot vejdzirnavas.
Krastmalā pie abbey drupām ir izveidots kempings ar izīrējamām mājiņām, ir restorāniņs, informācijas dienests .