Tunisija - Īsumā dažas atziņas

Nedēļa pie Suses – palielam, riktīga tūristu kūrvieta – gan pozitīvā gan negatīvā ziņā. Bet tas netraucē sauļoties – tāds bija mans mērķis. Blakus ir smukāks kūrorts – Port el Kantavi (kaut kā tā). Laikam jau ikvienai Tunisijas viesnīcai var skaitīt vismaz vienu zvaigznīti nost, ja salīdzina ar Eiropu... Dzīvoju Tour Kalef **** (bij ok, bet ar dažiem mīnusiņiem). Viesnīcas piedāvātie alkoholiskie kokteiļi nav īsti baudāmi – mega saldi vai mega skābi un vīns arī draņķīgs. Toties bezalkoholiskie augļu kokteilīši gan bija labi. Lēti var saēsties visādus augļus – arbūzs ap 0,60-0,80 Ls gabalā, zemenes 0,40 Ls/ kg utt – nu lēti. Taksis arī salīdzinoši lēts 3 dināri (no viesnīcas līdz Suses centram), 5 dināri līdz Port el Kantavi (ap 10 km). Veikali pilni ar lētiem pakaļdarinājumiem... :) baigos zīmolus var sapirkt! :D Labs pasākums - 2 dienu ekskursija uz Sahāru, kas ietver arī El Jem kolizeju, berberu alu mājas, sālsezeru, izbraucienu ar džipiem pa tuksnesi, kā arī kamieļus un dažas citas lietas ir tīri ok (īpaši jau tie džipi!). Tikai jāņem vērā, ka 2 dienu laikā ir ar autobusu jāmēro 1200 km – tas ir nedaudz nogurdinoši. Cena saprātīga 85 Euro (pērkot no Novatūrs pārstāvjiem) un + 55 dināri par kamieļiem un džipiem - tas ir ~ 22 Ls. Ekskursija: Pirātu kuģis + Monastira arī bija ok. (aizmirsu cenu – nebija dārgi) Ieteikums - Meitenes! Nebrauciet vienas uz Tunisiju – un arī divatā ar draudzeni, māsu vai māsīcu arī nē... ja vien vienīgais jūsu mērķis nav gulēt saulītē pie viesnīcas baseina! :) Populārākie vietējo komentāri: - Woow, sexy! - Shakira, I love You! - Natasha from Russia! - Beautifull! utt. Mans populārākais sauklis: – Don’t tuch me! :) Jo viņiem daudziem ir tieksme aptaustīt blondas meitenes. Vēl viens ieteikums - No Tunisijas nedrīkst izvest dinārus – tādēļ iesaku neizņemt pa daudz bankomātā – prom braucot nācās iepirkt visādus štruntus, lai nebūtu jāatdāvina gidei vai jāstāv rindā pie bankas lai samainītu atpakaļ. Bija jau ok, bet otrreiz nebraukšu! :) Skatieties paši!