Vēl gabaliņš Grieķijas(2)

Turpinājums Grieķijas ceļojumam... pirmā daļa šeit tika ievietota uzreiz pēc atgriešanās ar nosaukumu Grieķijas burvība ... Hmmm...pagājušajā nedēļā šeit ievietoju savas atmiņas par spilgtākajiem iespaidiem, kādi man palikuši, bet tās kaut kur ir pazudušas... :( Ko varu teikt pēc nu jau mazliet vairāk kā mēneša... Atmiņas joprojām spilgtas un nebālē, joprojām vislielākais vilinājums ir ATGRIEZTIES Grieķijas salās...:)) Mēs apskatījām tik tās mazās un līdz šim pat nedzirdētās :)) Portos, Egīna, Hidra...mazas, Egīna no tām lielākā, civilizētākā un krāšņākā...par laimi, katra no tām bija ar savu - atšķirīgu skaistumu, vēsturi, pat arhitektūru... nez kāpēc visvairāk atmiņā palikusi tā mazākā un pieticīgākā - saliņa, kurā nav auto - Hidras sala :) ceļojums uz Delfiem ar tik varenu un pilnīgi nepārprotamu vēstures elpu...mīti, kurus mums stāstīja gids... Mīts par zemes nabu, tā vieta ir tieši Delfos Apolona tempļa vietā. Tas esot izmērīts no katra pola palaižot pa ērglim lidojumā vienu otram pretī un tie satikušies tieši tai vietā Delfos, kur būvēts Apolona templis. Grieķijas cilvēki - tāda miera pilni, ka mums - ziemeļniekiem šķita, ir vairāk tā ugunīgā dienvidu temperamenta :):)), ikdienā steidzot savus neskaitāmos it kā pienākumus, izcīnot cīņu (iedomātu vai īstu?), mēģinot izkonkurēt... asi uzsverot sevi, savas vēlmes neremdināmās, mēģinot citus pagrūst maliņā un būt pirmajiem... Nē, tad es labāk parakstos uz to temperamentu - mieru, kāds piemīt grieķiem...:)) Protams - atmiņas par jūru tik košās krāsās, tik vilinošu... Tiem, kurus intersē 1 dienas ceļojumi pa Grieķijas salām ar kuģi, iesaku apmeklēt adresi www.onedaycruise.gr