Ar vecākiem un draugiem uz Aglonas novadu!!!

Kara muzejs-stāsts par 2.pasaules kara dalībvalstīm-PSRS un Vāciju, to apbruņojums, ta laika inovācijas, formas, sadzīves lietas, kara laika vestules. Iespēja nofotografēties formasterpos uz kara tehnikas. Iepazīt ekspozīciju palīdzēs vācu aitu suns Deksters.

Cena: skolēni, studenti, pensionāri- 1 Ls/pers., pieaugušajiem- 2,50 Ls/ pers., grupām sākot no 3 civēkiem- 2 Ls/ pers. Adrese:Daugavpils iela 40, Aglona,tel.22484848,29294180, www.ww2.viss.lv

Maizes muzejs- stāsts par maizes tapšanu no grauda līdz kukulītim, degustacijas, iespēja izcept savu maizīti. Kolorītā saimniece Vija ar latgalisko runu un kulināro mantojumu darīs šī muzeja apmeklējumu neaizmirstamu.

Iespēja iegādāties maizes izstrādājumus.

Cena: skolēni līdz 4. klasei (ieskaitot)- 1.50 Ls/ pers., skolēni, studenti, pensionāri- 2 Ls/ pers., pieaugušie- 2.50 Ls/ pers., Latgaļu gaumē klāti galdi godiem un svinībām ar programmu - 7.00 Ls/pers. Adrese:Daugavpils iela 7, Aglona, Aglonas novads.tel.29287044, www.aglonasmaize.viss.lv

Aglonbas bazilika- stāsts par katoļu reliģijas pirmsākumiem un Aglonas bazilikas vēsturi priestera Andžeja vadībā. Iespēja noklausīties ērģeļmūzikas konceru.

Cena: skolēni, studenti, pensionāri- 0.60 Ls/pers., pieaugušie- 0.90 Ls/pers. Adrese:Cirīšu ila 8,Aglona, Aglonas novads, tel.65381109,29188740, www.aglonasbazilika.lv

Cirīša ezera Upursalas dabas taka - nokļūsana uz dabas lieguma Upursalas ar motorizēto plostu(20 vietas) un dabas takas apskate vides gida pavadībā. Iespējams pasūtīt pikniku uz plosta un vienkarši izbraukt ar plostu pa Cirīša ezeru.

Cena: plosta pakalpojumi- 15 Ls Adrese:Aglona, Aglonas novads, tel.29118597,26123809 (plostapakalpojumi), www.aglona.travel

Horskopu parks un Sapņu dabas taka viesu mājā "Mežinieku mājas"-Bērniem rotaļu laukums ar pasaku namiņu un trušu apskati. Sporta laukums. Izziņas dabas taka (teatralizēta), ar norādēm un aprakstiem gida pavadībā pēc iepriekšējās pieteikšanās. Ēdināšana, naktsmītnes.

Vienīgais Baltijā horoskopu parks.

Cena: Horoskopu parks, dabas taka- 2 Ls/pers.

Adrese:Gūteņi,Aglonas pagasts,Aglonas novads, tel.29234425, www.meziniekumajas.viss.lv

Zemeņu,Veselības,Koku taka lauku māja "Zemeņu krastiņi"- gida pavadībā stasts par zemenēm, veselības augiem, koku devumu mūsu veselībā.Zemeņu degustācija sezonas laikā.

Cena: Zemeņu taka- 1.50 Ls/pers., Veselības taka- 3.00 Ls/pers., Koku taka- 2 Ls/pers. Adrese:Vortņiki, Kastuinas pagasts, Aglonasnovads, tel.29185234,

www.zemenukrastini.viss.lv

Kristus karaļa kalns- dveseliskas pardomas koka skulptūrdārzā gida pavadībā, izbrauciens ar plostu pa darza kanāliem, iespēja padzert tēju pie uguskura ar līdzpaņemtām desiņām.

Cena: par ziedojumiem; Adrese:Madelāni, Aglonaspagasts, Aglonas.novads, tel:29742774,27885591, www.agkk.lv

_________________________________________________________________________________________________________________________________________

Aktīva atpūta pie Cirīša ezera viesu māja"Malvīne"-ūdensslēpes, pūslis, motorlaiva , udensvelosipēds, sporta laukums, naktsmītnes.

Cena: Vizināšanās ar motorlaivu- 15 Ls/h, ūdensslēpes vai pūslis- 30 Ls/h; Adrese:Tartakas iela, Aglona, Aglonas novads,tel.26487180,26324038, www.malvines.lv

Atpūtas kompleks"Aglonas Alpi"- ideāla vieta nometnēm, skolēnu ekskursijām ar aktivitatēm dabā-šķēršlu trase, batuts, ūdensvelosipēds, sporta laukumi, ēdināšana, kvadracikls, laba pludmale, naktsmītnes.

Cena: Šķēršļu trase- 1Ls/pers., ūdensvelosipēds- 2 Ls/h, laivas noma- 1 Ls/h, kvadracikla noma- 20 Ls/h Adrese: Leitāni,Aglona,Aglonasnovads, tel.29194362,29333422, www.aglonasalpi@gmail.com

Lauku māja "Upenīte" - iespēja bērniem piedalīties lauku darbos, siet sieru, cept kūkas, vizināties ar poniju, peldēties un lasīt sēnes, ēdināšana,naktsmītnes.

Cena: vizināšanās ar poniju- 3Ls/pers. Adrese:Tartakas 7, Aglona, Aglonas novads, tel.26312465,www.aglona.travel

Viesu māja"Ezersētas" - skolenu grupām un ģimenēm iespēja izbraukt ar kanoe lauvām pa Latgales ezeriem un upēm. Laivas pievedīs jums ērtākā vietā. Izstrādāti dažādas sarežģītības pakāpes ūdens maršruti, ar kartēm, naktsmītnes.

Cena: kanoe laivas noma- 8 Ls/pers., drošības veste- 2 Ls/pers.,(diennaktī); Adrese:Ezersetas, Kastuļinas pagasts,Aglonas novads,tel. 29166259 www.laivaslatgale.lv Visa sīkāka informācija www.aglona.travel

_______________________________________________________________________________________-