Ar prāmi uz Stokholmu - bija forši :)

Braucām ar prāmi Regina Baltica. Izbraucam 1.maijā 17:30. Tā kā ar prāmi nebiju braukusi tas jau priekš manis ir action. Izbraucot ārā no mola un iepeldot jūrā, sajūta tāda it kā iepeldot citā pasaulē, tāds miers un klusums. Atrodam kajīti, kas izrādās uz gandrīz paša augšējā klāja. Tas labi, mazāk šūpos :) Kajīte divvietīga un ļoti šauriņa, bet nekas, ne jau kajītē tupēt atbraucām.Izstaigājam prāmi, īstenībā liekas, ka tas ir daudz lielāks, nekā sākumā domāju, bet nē, pāris veikaliņi, kafejnīcas un protams deju zāles. Laicīgi ''iestiprinamies'' ar Finlandia, dzeramos un ēdamos esam paņēmuši līdzi, tā lētāk un ērtāk. Uz kuģa viss padārgs, izņemot tax free veikaliņu. Tā nu vakara gaitā izstaigājam bārus, padejojam šur tur un paliekam disenē līdz kādiem trijiem naktī. Muzons baigi labs, tāds kalbasņiks :) Alu gan nākas pirkt par 3 ls pudelē. No rīta esam jau iebraukuši Stoklholmā, tik smuki apkārt mazas saliņas un jauki skati, tikai ir diezgan pavēss, kādi +12 C tikai. Kāpjam no kuģa un dodamies meklēt centru. Protams apmaldamies un iebrienam zviedru mežā, bet to nu nekādi nenožēloju, mežs ir super, visapkārt zied vizbulītes, vāverītes lēkā, izstaigājamies labi :) Kad esam centrā meklējam karaļa pili, lai noskatītos sardzes maiņu. Uzspējam tieši uz pašu sākumu. Pasākums ilgst stundu un godīgi sakot apnīk jau stāvēt. Tālāk pastaigājam nedaudz pa pilsētu, safotogrāfējam visu ievērības cienīgo, paēdam Mc Donaldā (cik banāli) un dodamies uz kuģīti, kas vedīs uz salu ar muzejiem un citām izklaidēm. Apmeklējam Aquaria muzeju (ieeja maksā ~6 ls), tā kā laiks spiež un jādodas atpakaļ uz prāmi, vairāk neko neuzspējam apskatīt. Šoreiz neapmaldamies. Pirms uzkāpšanas uz prāmja katru nofoogrāfē, it kā baigi jauki, bet pēctam uzzinam, ka mīļo bildīti var dabūt nopirkt par 6,80 Ls gabalā. Atpakaļceļš mierīgs, sapērkamies visu ko tax free veikaliņā, iedzeram atkal, ieejam saunā un braucam uz dzimto zemi, bet kopumā iespaids par Zviedriju labs, skaista, sakopta galvaspilsēta, sportiski un laipni cilvēki, daba fantastiska... Jābrauc vēlreiz :) Ja ir kādi jautājumi, droši ;)