Mallorca un Barcelona

Uz Maljorku celojumu planojam laicigi,norezervejm lidojumu ar FlyLal lidz Maljorkai,pec tam ar Spanijas aviokompaniju aizlidojam uz Barselonu.Viesnica Hotel Hotetur Leo bija loti laba,tuvu pie juras un ar lielisku edinasanu. Vienigais kas lidz galam trauceja izbaudit atputu Maljorka bija nepatstavigie laika apstakli uz salas.No 5 dienaam saulainas bija 3,parejas dienas bija lietus un apmacies.Cik sapratam tad uz sis salas laiku prognozet ir gruti,te ir saulains un nakamaja bridi sak lit specigs lietus,kurs pec 10 minutem pariet ka nebijis. Slikta laika del nolemam iziret auto,kas Spanija ir loti lets,sakot ar 19 eiro.Maljorka ir skaista daba,ir kalni un ezeri.Tas bija Fantastiski,uzbraucam salas augstakaja virsotne un braukajam pa salas mazajam ielinam,iesaku aizbraukt uz Valdemosu salas rietumu dala un izbaudit istu spanu virtuvi un ekstravaganto attieksmi pret katru viesi!Viini seit ir smiekligi leti un loti gardi,dargakais vins uz salas maksaja 7 eiro,restorana ap 12 eiro pudele. Galvaspilsetaa Palmaa mudz no vacu turistiem(tapat ka visa Spanija!!!).Iesaku Spanija pirkt aksesuarus(somas,auskarus,apavus),drebem seit nav ipasi liela izvele un nav ari leti. Barselona sakuma likas ne visai,bet tas dazas dienas ko tur sabijam es iemileju so harizmatisko pilsetu ar vienreizejo viesmilibu un daudzveidibu.Cenas ir daudz zemakas gandriz visam,ja vien maki meklet un atrast.Kafejnicas un veikali ir parpilditi un uz to mes ari ierkritam,kad meklejam vietu,kur paest.Iegajam tur kur mazak cilveku un izradas tam ir iemesls.Par abiem samaksajam vairak ka 50 eiro, kas prieks Spanijas ir loti daudz!!!! Viesnicu Spanija iesaku izveleties pec iespejam tuvak centram,velams tuvak Plaja de Catalunja,lai nav jamaldas un jamekle ar karti rokas.Var drosi nemt ari BB jo viesnicas Spanija ir loti labas,lai ari nav pirma svaiguma,jo turisms seit jau ir loti sen un jaunu viesnicu ir maz. Vispar spani ir loti atsaucigi,jautri,viesmiligi un izpalidzigi.Vini tev noveles Ardievu un uzsmaidis ari tad,ja tu vinu veikalina neko nenopirksi.Seit nav ari tas uzbazibas,kas piemeram ir Egipte. Iesaku aizbraukt uz Maljorku,tas ir neaizmirstams piedzivojums un Barselona jus gribesiet atgriezties vel un vel.To es pat apsolu! =)