Zeme kura sauc atpakaļ:)

Biju izbaudit Siltas zemes.. septembriii.. kad mums jau izskatas ka rudentins..... mans maršruts bija... LIETUVA-POLIJA-ČEHIJA-AUSTRIJA-SLOVĒNIJA-HORVATIJA-BOSNIJA-UNGARIJA-SLOVAKIJA...... HMMM... par Lietuvu domaju visiem viss skaidrs.. labaki celi.. taisnaki..... Polija.... isteniba tas 12stundas caur Poliju ir drausmigi garlaicigas..... lēni iet uz priekšu..... un tā talāk.... viesnicas gan tur parsvarā labas.. apmēram celtas pirms 2gadiem... lai no musu gala tiktu uz attīstītākām valstim..... Čehijaaa biju pirmo reizi.... isteniba te ir smukas pilis.. un ja nav redzeti kalni... tad jau tie ar patik..... Austrija..... šausmigi dārgi.. piemeram Snikers 0,90Ls, kūciņa 5Ls.... kalni jau ļoti smuki.. ALpi.... Slovēnija.... parstedz ar lietu un aukstu laiku... silto drēbju līdz maz... galvaspilsēta Ļubļana man liekas līdzīga Rīgai... nekā sevišķa..... Slovēnija ir 1vieta kur izbaudu ko nozīme tuneļi zem kalniem....... te ari noprovēju ko nozīme est astoņkājus.. gliemežus.. garneles.. un visādus citus jūras niekus.. isteniba garsigi.. gribas vel... Iebraucam Horvātija... biju iedomājies to ka palmu pilnu, loti siltu zemi... bet sakums no musu puses ir līdzīgi ka pie mums.......... ar tāds drēgns bija kad tikko iebraucam Horvātijas teritorijā..... tik akmeņi un smuki kalni daudz.... braucam talak..... uzbraucam augsti kalnos.. tur temperatūra 11grādi un drausmīgs mitrums.... līdz mūsu viesnīcai vel 200km... liekas ka tā ari būs auksts.... bet nekā.. tur 25 grādi... viesnīca smuka.... paša Adrijas jūras krastā.... ar lielu lielu baseinu gan āra, gan iekšas.... nākamajā dienā, braucot cauri mīlīgajām, majīgajām Adrijas piekrastes pilsētiņām, iebraucam nākamajā viesnīcā..... no kuras jūra ir 20m... ari baseins..... ši viesnīca celta ļti sen un ir ar savu grandiozumu un kolonām bagāta..... šeit uzturēsimies 4naktis..... pa jutru peld milzīgi gliemezi... krabisi.... udens loti dzidrs.. smuks..... peldesanas tiraaa bauda.... gan naktī gan no rita.... diemzel visas dienas ļoti pieblivetas jo jāpaspēj aizbraukt lidz pasajam eksotiskajām pilsētelēm... Krkas nacionālo parku.. Plitvicas ezeriem... Dubrovņiku..... hmm.. tieši Dubrovņikos izskatas riktigi kā siltās zemēs.. tik palmas, palmas... granātābolu koki.. vīnogas, citroni.... vīģes... protams citur ari ir bet tur ir viss kopā......... mandarīniem pavisam cita garša.... granatabols no koka rauts vispār ir pasakains.. lidz šim neko tādu nebiju redzējis....... cenas gan tadas.. Nevisai.. musu Latvijas līmenim.. piem. Viesnīca 0.2Ls sulina maksa 3.80Ls... paest pustdienas 12Ls personai.... (siltais un saldējums) Ta isti briva diena Horvatijā bija tik Adrijas jūras pikniks.. kur brauc ar kuģīti uz kadu salu.... tur peldies, saulojies neskartā dabā... tad pustdienas ar zivim, galu.. salati.... ēd cik gribi.... tik nes un nes.... .. Pec 4 naktim šai viesnīcā devāmies prom no juras uz galvaspilsētu Zagrebu.... Man jau patika... bet lai teiktu ka kas sevišķis nēee.... tur palikam pa nakti viesnīcā šosejas malā... briesmīgi.. it ka plastmasas logi.. bet skaņas izolācija nekāda... operatīvie darbinieki joņo ik pa 1min... pats skaitīju.. pagulēt nebija iespējams....... Tad braucām uz Ungariju.. apstājāmaies pie Balatona.. mmm cik tur čusku.... nu peldet nemaz negribejas......... tad Budapesta gan nakts gan dienas.. vot ši ir pilsēta kura man jau iepriekšējajā reizē dikti patika.. tiešam ir vērts te atbraukt......... protams es te varu stāstīt un stāstīt bet jums vienalga neliksies tik labi cik ir īstenībā... Novēlu visiem aizbraukt redzēt.. sajust.. izpeldēties.. labi pavadīt laiku.. iztērēt daudz naudas un iegūt milzīgu prieku par to visu....