Toskāna - Itālijas Renesanses Dzimtene

Reģions, kuru mēs piedāvājam šajā mēnesī, ir Toskāna, - apbrīnojams Itālijas reģions, kurš pirms daudziem gadsimtiem ir parādījies no jūras un kura nosaukums ir cēlies no seniem etruskiem. Toskānas ainavas apbrīno ar saviem satriecošiem vīna dārziem, olīvu mežiņiem un viduslaiku pilsētiņām, kuras atrodas pakalnu virsotnēs un izrotātas ar saules puķu un cipreses koku vītnēm.

Vasara ir populārākā sezona Toskānas apciemošanai, neskatoties uz to, ka pavasaris un rudens ar to valdzinošiem skatiem, brīnišķīgu dabu un dāsnām ražām atkal un atkal vilinās tūristus.

Tiem, kas atbrauca uz Toskānu pirmo reizi, tā kļūs par greznu patvērumu, pateicoties nenovērtējamiem iespaidiem un atmiņām, ar kurām Toskāna dāsni apveltīs katru, kurš vēlas izpētīt tās dzīves veidu. Toskāna atsvaidzinās un atjaunos Jūsu jūtas, noburot un savaldzinot Jūs.

Toskāna ir pilna ar slavenām pilsētām un pilsētiņām, un katra no tām ir pelnījusi, lai vesels atvaļinājums tiktu veltīts tās apciemošanai un iepazīšanai. Atbraucot uz Toskānu, mēs iesakām Jums izīrēt mašīnu un iekļaut Jūsu maršrutā tādas spilgtas vietas kā Florence (kura var kalpot kā atiešanas punkts gan dienvidu, gan ziemeļu reģiona virzienos), Pistoja, Lukka, Piza, San Džiminjano, Sjēna, Arecco, Montepuļčano un Grosseto.

Toskānas individualitāte ir saskatāma it visā, tajā skaitā arī vietējā smaržīgajā ēdienā, kā arī vīnu delikatesēs. Galvenās ēdienu sastāvdaļas ir Toskānas lauku apvidus auglīgas un klinšainas augsnes augļi. Kjanti nav vienīgais reģions, kurš piedāvā plašu vīnu klāstu. Daži no rekomendējamiem nosaukumiem: Grosso, Saneze, Kastello di Brolio, Kastello di Fonterutoli un slavenā La Kasučča.