Edirne

Beidzot, beidzot, beidzot! Ārā silts un saulains laiciņš. Vakardien devāmies ar Āzijas draugiem uz Edirni- pilsētu, kas atrodas netālu no Grieķijas un Bulgārijas robežas, no mūsu mājām ceļā nobraukti aptuveni 230km (uz vienu pusi). Edirnē +29, cilvēki teica, ka paliek par karstu, kamēr es jutos perfekti kā vienmēr, kad gaisa temperatūra ir starp +26 un +30.Edirnē pavadījām brīnišķīgu dienu, apmeklējām Selimiye mošeju, kas tika celta sultāna Selim laikā starp 1569. un 1575. gadu, kas, manuprāt tajā laikā bija ļoti ātri tādai milzīgai akmens celtnei. Kā jau akmens celtne, saglabājusies ļoti labā stāvoklī līdz pat mūsu dienām.Bijām pusdienot vietējā ēstuvē. Par cik Edirne ir slavena ar aknām (nezinu kā uzrakstīt, lai neskanētu jokaini), tad arī šīs kafejnīcas ēdienkarte nebija izņēmums. Lai gan es, personīgi, mielojos ar vistu un rīsiem, saldajā cienājoties no Ulaša deserta porcijas (saldējums ar siera desertu- interesants un garšīgs salikums). Edirne ir maza Turcijas pilsētiņa 148 000 iedzīvotāju, bet interesanta ar savu tirgu, kur var iegādāties suvenīrus, saldumus, aksesuārus, drēbes un daudz ko citu. Arī es tiku pie skaista, ziediem rotāta lakatiņa par tikai 2.5 lirām jeb aptuveni 80-90 santīmiem. Kā arī pārsteidza atsevišķs tirgus placītis, kur iespēja iegādāties vietējo rokdarbnieču darinājumus (pārsvarā adījumus un tamborējumus), izcēlās pašdarināto somu stends.Visā visumā ļoti jauki pavadīta diena, ceļā baudot brīnišķīgas ainavas ar, pavasarī ziedošām, pļavām! Laiks doties uz dušu un sākt pucēties... Šovakar Ulaša drauga brālim kāzas. Gaidiet bildītes ar atsauksmēm! :) Lai Jums brīnišķīga, pavasarīga svētdiena!