Pārgājiens uz Durdle Door un West Lulworth.( Anglijas dienvidi. )

Esot Anglijā un neapmeklēt šo burvīgo vietu būtu grēks no manas puses,nevarēju to pieļaut :D .Foto ir hobijs un fotografējama tur ļoti daudz. Plānots un skatīts maršruts tika jau mēnesi iepriekš. Zinot mainīgos un lietainos laikapstākļus uz salas,nebija nemaz tik viegli noķert piemērotu un saulainu laiku.18-20.aprīlis bija tieši atbilstošs lai izbaudītu šo dabas nostūri. :) Galvenie apskates objekti bija Durdle Door,Lulworth Cove kā arī St.Oswald's Bay pludmale,kas pirmajā dienā pārsteidza ar nemierīgu jūru un lieliem viļņiem,vējam sasniedzot līdz 30 m/s. Piekrastes zona otrpus (West Lulworth) diemžēl bija slēgta jo atrodas Anglijas armijas zonā ,kur notika militārās mācības.Žēl,tādēļ liedzot apmeklēt tādas fotogrāfu iecienītas vietas kā Mupe,Warborrow un Kimmeridge Bay,būs iemesls kādreiz atgriezties. :) Ļoti labs galamērķis tiem,kas grib aizmukt no pilsētas uz laukiem,pie jūras kur nav publisku pludmaļu,kā arī pabūt kopā ar dabu.Gar jūru un apkārtni ir dabas takas,viss ir pieejams un sasniedzams.Arī naktsmītnes var atrast pa labām cenām....piem.gultas vieta izmaksā 18 GBP uz diennakti,numuriņi sākot no 30 GBP un vairāk.Tiem kas brauc izbaudīt dabu - kā es,domāju tas nav tik būtiski.. Bildes galerijā un veiksmīgus ceļojumus,cerams ka būs kas noderīgs. :)