mazliet citādāk...

Par ceļojumu to var nosaukt tikai daļēji, jo būtībā tā bija mēnesi gara apmaiņas programma, kuras laikā radās ļoti pozitīvs iespaids par šo valsti, cilvēkiem. Paralēli praksei slimnīcā izdevās krustu šķērsu izbraukāt arī valsti. Pabiju Pečā, Egerā, Debrecā (Debrecen), Budapeštā u.c., bet par mājām visu mēnesi saucu Segedu. Visas minētās ir ļoti skaistas pilsētas, bet katrai ir kaut kas cits. Debrecu noteikti vajadzetu apmeklēt 20.augustā, kad viņiem ir nacionālie svētki un tur notiek ziedu skulptūru festivāls - tās ir fantastiskas!!! Egerā noteikti jāredz pils, jāiegriežas mazajos veikaliņos un noteikti jāpgaršo vīns (kaut vīnu krietni lētāk var nopirkt ārpus tūristu "takām"). Pečā ir skaista vecpilsēta, ja ir laiks, jāuzkāpj kalnā, no kura paveras burvīgs skats uz pilsētu. Budapešta pati par sevi ir pērle! Tur varētu atgriezties vēl un vēl. Īpaši atmiņā palika Zvejnieka bastions - mēs tur bijām vakarā, kad jau krēsloja - skats bija fantastisks (atļaušos pat teikt, ka vieta ir pat romantiskāka par Parīzi). Kaut kas jauns bija disko apmeklējums, kas notika ārpus telpām - kaut kas līdzīgs mūsu zaļumballēm, bet mūzika, atmosfēra un apkārt notiekošais kā īstā klubā. Segeda ir īsta studentu pilsēta - vasarā salīdzinoši klusa. Joprojām atceros fantastisko saldējumu garšu ko regulāri nobaudījām vecpilsētas kafejnīcā A Capella. Bet visam piedzīvojumam cauri vijas saldo augļu un brīnumaino vīnu garša. Ne vienus ne otrus tik gardus Latvijā nav nācies nobaudīt. Un abiem cenas tur ir ļoti draudzīgas. Ļoti labu vietējo vīnu var nopirkt par nepilniem 4 latiem :)) Tāpat bezgala garšīga ir pēc visām tradīcijām gatavotā gulaša zupa!!! Ungārija ir jāredz - savā ziņā līdzīga mūsu dzimtenei, bet tajā pašā laikā ļoti atšķirīga!!!