Austrālija (Lielais bilžainais ceļojums)

Austrālija ir apmēram tik pat liela kā Eiropa un tikai 3 nedēļas, lai apceļotu... Ko lai redz un ko lai atstāj nākamajai vai nākamajām reizēm? Šis jautājums mani nodarbināja vairāk kā 2 mēnešus, kamēr plānoju mūsu LIELO AUSTRĀLIJAS CEĻOJUMU. Un ja godīgi, tas nu dien nebija viegli, jo, pus gadu dzīvojot Sidnejā , biju ievakusi milzīgi daudz informācijas par to, ko gribas apskatīt un kur pabūt, pat pārāk daudz 3 nedēļām. Lai nu kā, beigu beigās maršruts izdevās pārdomāts un mums visiem ļoti patika. Pavisam drīz pienāca 4.aprīlis un Sidnejas lidostā sagaidīju savus vecākus un abas māsas. Ilgi kaltais plāns beiiiiiiiidzoooot sāka realizēties :) Par mūsu piedzīvojumiem varat izlasīt bilžu komentāros manā albumā: 1) Lielais AUS ceļojums - I daļa - Motormāja; 2) Lielais AUS ceļojums - II daļa - Sarkanais tuksnesis; 3) Lielais AUS ceļojums - III daļa - Piekraste un salas. Pirmo ceļojuma daļu pavadījām motormājā un, lai arī negadījums ar ķenguru nedaudz pabojāja mūsu plānus, no Adelaides caur Ķenguru salu tikām līdz pat Melburnai. Tālāk lidojām uz Austrālijas sarkano centru Uluru tuksnesī, tur pavadījām 3 dienas, pēc tam lidojām uz Kērnsu (Lielā Barjerrifa populārāko kūrortpilsetu) un tad uz Hamiltonsalu Whitesunday salu grupā, no kurienes arī atgrieāmies Sidnejā, lai dotos atpakaļ uz Rīgu. Bet kā jau teicu, par visu plašāk bilžu komentāros, jo tā varēšu gan parādīt, gan pastāstīt. Un vēl.... brauciet uz Austrāliju, jums patiks! :)