Ar Regina Baltica uz Stokholmu

Ieraugot prāmi pirmo reizi mazliet paliek bail,bet kad tas sāk kustēties tad jau viss ir kārtībā..iespaids labs,kajītes patiešām šauras-diviem vietas pietiek bet ja ienāk vēl divi-tad viens otram klēpī lienam.Apskatot visus bārus un restorānus nemaz nejūties kā uz kuģa,tik vien kā tie lodziņi atgādina par to ka vairs neesi uz saus zemes.vakara šovi arī jauki-tā kā izklaides pietiek visiem. viens gan ir skaidrs-nākamreiz vismaz kādu sviestmaizi līdzi paķeršu...jo ēšana uz kuģa ir dārga.Nakti pālaižam bez liekas šūpošanās-gulēt var.No rīta izkāpjam Stokholmā-viss tik tīrs,cilvēki mierīgi,smaids sejā un nekur nesteidzas. Vispirms dodamies uz karaļnamu parādi skatīties,tad pastaigājam pa mazajām bodītēm suvenīrus sapirkt.Ieliņas šauriņas,bet visas ved uz karaļnamu,aizgājām arī pie mazā puisīša pēc tam devāmies atpakaļ uz Vasa muzeju.tur bija ko redzēt-kā tādu milzīgu kuģi cilvēki spēj ar rokām uzbūvēt.žēl ka todien lija lietus un mums nevienam nebija līdzi lietussargs,tā kā atpakaļceļā lidz kuģim mēs tā pamatīgi izlijām. Nu jau atkal esam uz kuģa un dodamies vakariņās-zviedru galds un mēs ēdam cik tik lien iekšā.Ar to arī pietiek lidz nākošajam rītam.Vakarā atkal visādi šovi un loterija-pazīstams cilvēks uzvar un saņem balvu-somu ar visādiem našķiem un mantām.šovakar laikam vējš stiprāks un var just ka nedaudz šūpo,bet gulēt var. Nu jau atkal pienācis rīts,vēl pēdējie foto un esam Rīgā.Man jau šis brauciens patika un gribētos atkal,tikai citā maršrutā.