Drošākā valsts pasaulē!!!

Singapūrā nodzīvojām pusgadu un sapratām ,ka drīzumā dosimies atkal. No vienas dienas vai pavadītās nedēļas nevar spriest par valsti un cilvēkiem. Mēs iemīlējām ugunīgos ēdienus, pasakaino pilsētas centru vakarā, džungļus ar pērtiķiem un milzu ķirzakām un pat baiso mitrumu, kas pirmās dienas liedza iziet ārā. Jā, Singapūra ir drošākā valsts pasaulē. Par narkotiku ievešanu un izplatīšanu, kā arī par cilvēka nogalināšanu ir nāvessods!!! Par apkārtnes piemēslošanu, špļaušanu uz ielas, ēšanu un dzeršanu metro, dzīvnieku barošanu džungļos, suņu mēslu nesavākšanu ir _500 liels sods. Apsveicami!!! Mēs dzīvojām pilnīgā bezrūpībā. Cilvēki ļoti rūpējās par savu veselību - agrās rīta stundās un vakaros gan jauni, gan vecāki ļaudis skrien, vingro, soļo, peld...Visu šo laiku neredzējām jauniešu barus bezmērķīgi klīstam pa ielām, jaunieši mācās, sporto un domā par savu nākotni. Skolniekiem garākais brīvlaiks Ziemassvētkos -sešas nedēļas, visu pārējo laiku mācās,mācās mācās. Singapūrā ir visaugstākie izglītības sasniegumi. Brīvajā laikā apmeklējām Botānisko dārzu, Zooloģisko dārzu, Nakts safari, Orhideju dārzu, Sentosas salu ar zemūdens pasauli, delfīniem, skatu torņiem. Pilsētvalsts ir tikai 20 reiz 40km maza, bet tajā dzīvo 4 miljoni iedzīvotāju!