If You are tired of London, You are Tired of LIFE

Londona - pilsēta kas pievelk, vieta kur sastopas labais ar ļauno... Šī vieta manī ir vienmēr raisījusi siltas jūtas un dziļas pārdomas. Kāpēc? Jo šeit, gandrīz jebkurai lietai ir divas ĻOTI izteiktas galējības, kas liek sevi manīt. Šeit es varu iekļaut visu, sākot ar dažādu kultūru pārstāvjiem, beidzot ar visdažādākajiem arhitektūras paraugiem, kuri sastopas uz vienas ielas.. Šī gan jau nav labākā pilsēta pasaulē, kam es arī piekrītu, tomēr, ja reiz to iemīli - tas ir uz visu mūžu.. un pēc savas personīgās pieredzes varu teikt, ka Londona vai nu.. vai nu.. vai nu patīk ļoti, vai nu nepatīk nemaz.. kā saka, Etot gorod na ļubitjeļa... un vēl viena frāze, kas man ļoti patīk - If You are tired of London, You are Tired of LIFE... Godiigi sakot, man ne tik daudz interesē tie lielie supermārketi, visādas krutās fišķas, bet gan iekšējā dzīve, tas ko nekad neizjutīs neviens tūrists.. Esmu Londonā pavadījis 5 vasaras pēc kārtas, daudz darījis, mācījies, strādājis utt... Varu apgalvot, ka viena no aktivitātēm, kas man patika visvairāk Londonā bija Braukšana ar riteni, ne jau vienkārši pavizināties, bet gan izmantot to kā transportveidu, t.i., katru rītu ar "felli" uz darbu, pēc tam no darba, uz "veici" utt... kā zināms pēc statistikas datiem Velobraucēju skaits Londonas ielās ir divkāršojies, salīdzinot ar 2001. gadu.. 2005.g. vasarā tika saksaitīti 106 000 velobraucēju nedēļā! OOOPs... daudz.. karoče atdeva man draugs savu veļuku, kuru nopirka tirgū par 10 mārciņām (jo pats aizlaida pie Īriem), ar ko arī āizsākās mani Velobraucēja atgadījumi, piedzīvojumi utt.. pāris reizes tiku par apturēts par ielas šķērsošanu pie sarkanās gaismas, par ko nācās samaksāt 30 (funtus)jeb sterliņu mārciņās.. Patīk tas, ka riteņbraucējiem ir iedalītas speciālas brakšanas joslas. (piekritīšu, ka ne visur), tur kur to nav, riteņbraucējs var izmantot autobusiem paredzēto BUS LINE.. klausies fišku! braucu es pa to BUS LINE, aiz manis sarkanais divstāvīgais brauc un pīpina bļin, a ko ta es? es jau neko.. es lēnām ripoju uz priekšu, jo es tač arī esmu pilntiesīgais šī BUS LINE izmantotājs.. vot.. Bet kad sēdi autobusā, kavē darbu, un tas velkas, jo priekšā kāds no sevis tēlo, vienkārši izved ārā, esmu to pieredzējis.. Nu tad nedaduz par savu ik dienas maršrūtu.. Dzīvoju es (pagājušvasar) Shadvella vai blakus Vaitčapelai.. no rīta uz feļla hop un uz priekšu. starpcit ar riteni līdz darbam 25 min. laikā, ar Autobusu dažreiz līdz par pustorai stundai. Koroče maršruti man bij vairāki.. viens bij tāds.. Shadwell -> Tower of London ->Cannon st. -> St. Pauls Cathedral -> Trafalgar square -> Buckingham palace (caur the MALL) -> Hyde park Corner -> un visbeidzot Harrods - vieta kur es pavadīju 3 vasaras mēnešus... tad pieāķē riteni pie staba un uz darbu.. vakarā atpakaļ uz mājām, lēnām izripojot cauri centrālajaj Londonai.. interesanti, jo to, ko redz riteņbraucējs, nekad neieraudzīvs ta, kurš izmanto publisko transportu, it īpaši metro! Riteņbraukšana tas ir veselīgi un pats galvenais ieekonomē naudu!!! Es gan te varētu rakstīt un rakstīt, bet man ir jāskrien, sorry! London - I love You! Maksims D