Gruzija 25.08.-30.08.2012.

28.08. Kalnos devāmies aplūkot ūdenskritumus.Piedzīvojums jau vien bija tas,ka mēs braucām līdz 1,500 m augstumam milzīgā,Padomju Savienības armijas URAL markas auto piekabē un gala punktā mūs no tās nocēla traktora kausā,jo mašīna bija milzīga! :D Pa ceļam izbaudījām brīnumskaistas kalnu ainavas.Brīnījāmies par to kā gan uz tādiem milzīgiem klintsbluķiem spēj augt meži!To varētu dēvēt pat par pasaules brīnumu! Steidzām visi pakāpelēt pa kalnu upes milzīgajiem akmeņiem un apbrīnojām ūdenskritumus!To nav iespējams aprakstīt,to ir jāredz! Pusdienojām kopā ar Akhmetas municipalitātes priekšsēdētāju Kobu.Par godu mums tika teikti ļoti daudzi sirsnīgi tosti. Vakarā atkal devāmies uz Akhmetu,lai satiktos ar gruzīnu jauniešiem diskotēkā!Nevaru neapbrīnot to,cik talantīgi dejotāji(viņi dejoja tā,ka es pat nespēju paelpot to skatoties),dziedātaji ir gruzīni! Vakara gaitā man aizkrita kaut kāda klape ciet un arī es parādīju gruzīniem,ka ir latvieši,kas spēj būt tikpat karstasinīgi kā viņi paši un nodejoju vienu deju tā,ka ap mani savācās prāvs pulciņš gruzīnu.Bet nu pēc tam gan knapi atguvu elpu,bet jutos varen lepna,ka to izdarīju!:DDzirdēju daudz atzinības vārdu! :D Ap plkst.12 vakarā devāmies atpakaļ uz viesnīcu Telavi,jutos ļoti nogurusi. 29.08. Nogulējām līdz plkst.8.30,nomazgājāmies un plkst.10 devāmies brokastot! Pēc brokastīm kravājām koferus,jo šī bija pēdējā mūsu diena Gruzijā. Ap plkst.13 pēc mums atbrauca busiņš un salikuši koferus tajā devāmies uz Telavi centru,lai pastaigātu pa veikaliem un tirgu,kurā man īpaši nepatika brīvi uz āķiem sakarinātie gaļas blāķi no kuriem tirgotāji ar lapainiem kociņiem atgaiņāja mušas.Smaka bija briesmīga.Toties es par dažiem lariem iegādājos garšvielas,ko aizvest mājās.Pēc tam dēvāmies ceļā uz Sighnaghi-mīlestības pilsētu,kurā ikviens gribētājs var precēties visu cauru gadu 24 stundas diennaktī. Nobaudījām pēdējās pusdienas Gruzijā,skaistā,greznā restorānā. Devāmies pastaigā pa pilsētiņu,kas ir ļoti grezna,uzcelta kalna virsotnē ar brīnišķīgiem dabas skatiem un man pat šķita,ka tai ir līdzīga aura kā mūsu Cēsīm! Pēc tam sekoja garš ceļš uz Gruzijas pirmo galvaspilsētu- Mtskhetu,kas pārsteidza ar pasakainu greznību,mūros ieskautu baznīcu(par tādām bērnībā lasīju pasakas)pašā centrā un pakājē tekošu kalnu upi,kura kā par brīnumu nebija izžuvusi! :D Tad 9km garš ceļš uz Tbilisi,bija jau apm.22 vakarā un ārā jau satumsis,tas bija brīnišķīgi,jo tad varējām izbaudīt daudzos,bagātīgi izgaismotos arhitektūras dizaina šedevrus! Un tad-sekoja pārsteigums-Riki parks,netālu no pilsētas centra! Kad es tajā iegāju...to nevar aprakstīt!Es nespēju paelpot un no tā skaistuma,kas bija visapkārt acīs sariesās asaras!Prezidenta pils...senlaicīgās baznīcas...16.gs.mūri...mūsdienu arhitektūras brīnumi...daudzās gaismas...parks...kalni un klintis...to skaistumu normāls cilvēks nav spējīgs aprakstīt!TO IR JĀIERAUGA SAVĀM ACĪM! Un tad ceļš uz lidostu,kurā jāpavada 7 stundas līdz mūsu lidmašīnai un vēl viens pārsteigums-gruzijas jaunieši ieradās ar mums pavadīt kopā visu nakti!Tas bija tik sirsnīgi un mīļi! Un tgd jau esmu mājās un rakstu šo rakstu par Gruzijā pavadīto laiku! :) Šī ir kontrastu zeme,kurā kalni mijas ar ielejām;mazas, nabadzīgas būdiņas ar skaistiem,neparastiem arhitektūras brīnumiem,žiguļi ar luksus mersedesiem... Tauta ar bagātu kultūru,gardiem ēdieniem un pats galvenais-cilvēki ar karstām sirdīm,bezgalīgu sirsnību un labsirdību ,un dāsnumu!