I love Lebanon!!!

Sveiki!!! Izlasiju iepriekshejo komentaru par Libanu un atcerejos savas dienas tur :) Aizbraucu uz Libanu gadu atpakalj pie draudzenes ciemos (vinja nav saprecejusies ar libani, vinja ir vieteja :)) un jau kopsh noseshanas iemilejos taja valsti ;) nju problemas ar vizam un lidostam man nebija, izchekoja pasiti, smuks muitas dzhekinsh smuki pasmaidija un ielaida (kaut es domaju ka varetu rasties problemas mana vecuma delj - man bija 19 un braucu viena :S ) ljoti skaista valsts - ta gan taisniba, palmas, jura, kalni (un pats forshakais, ka no kalniem kur var slepot lidz jurai, kur var sauljoties 20 minutes brauciena ar mashinu !!! vai nav pasakaini?! cilveki jau ari ljoti sirsnigi un atverti, nju par tiem puishiem - vienai meitenei gan nevajag braukt, parak daudz uzmanibas :) bet atskirjiba no italijas, piemeram, visi runa angliski un pazust tev nedos - vienmer palidzes :) man pat lidosta atpakalj braucot meginaja pa brivu iedot saldumus, kad teicu, ka nav naudas pa ko pirkt :) es dzivoju musulmanju pilseta Saida, kur tuset nu ritigi nevareja un alkoholu tikai viena bodite pardeva :)) bet Beiruta ir normala moderna pilseta - ljoti skaista, zhel ka izpostita sho visu civilwar laika :( Beiruta es ari patuseju - jauki klubiņi, jaukas dejas (diezgan savdabigi jo nacionalas muzikas pavadijuma ;)) pabrinija, ka nekas netika minets par nacionalajiem edieniem!!!! tie tak ir satriecoshi!!! zivs edieni, ko edam restorana Tripoli, fetoush, hummus, tabuli, manushi....mmmmm man jau siekalas sakrien mute...un tie saldumi!!! jasaka gan ka no tiem jauzmanas, es padzivoju menesi un ta ka pienjemos svara :S bet tas bija ta verts :) un protams arak: tas snjabitis ;) vardu sakot - AIZBRAUCIET!!!nenozhelosiet!!! un vel...pec ta laika mana miljaka muzika ir libanju - ljoti skaista un romantiska,kam ir iespeja iesaku paklausities Wael Kfoury, Elissa, Haifa :) es jau varetu dikti un ilgi par Libanu runat, bet piekusu rakstit :) par to nav jaruna, tas ir jaredz.