Ceļojums pa Īriju

Nu jaa.. Irija ir ljoti forsha valsts !!! Tur ir pilniigi viss ko cilveekam vajag!! :) Irijaa visi cilveeki ir baigi forshie... ...vinji vienmeer sasveicinas pat arii tad ja tas cilveeks nav paziistams jo man arii sanaaca ka biezhi man teica: Hi! un Hello!; Nu un nekas cits neatliek kaa atbildeet ar to pashu. Irijaa ir ne tikai labi cilveeki bet arii ljoti skaista daba. Tur ir viss - Okeaans, klintis, kalni un veel daudz kas cits !! Visvairaak man patika 800 metrus augstais un ljoti sliipais kalns kur tomeer ar gruutiibaam tikaam augshaa. Nu pirmie 600 metri ir noejami normaali bet kad vajag kaapt augshaa veel tos 200 metrus tad paraadaas bailes kaa tiks tur augshaa jo peedeejie 200 metri bija tik sliipi kaa piramiida. Pashaa kalna galaa atrodas ljoti mazinja bazniica. Visvairaak tur kaapj augshaa visaadi sveetie luugt dievu un tamliidziigi. Vislabaakais skats ir no augshas kad tu esi pashaa kalna virsotnee, viss tik mazs un veel tieshi pretii ir Atlantijas okeaans. Veel ljoti forshi bija Moheeras klintis kas bija ljoti staavas un tur vairaaki cilveeki no akmenjiem bija salikushi visaadas ziimes un sarakstiijushi savus vaardus. Mees arii sarakstiijaam. Okeaanam sitoties pret klinti atluuzushi ir daudzi gabali. Dazhaas vietaas var pat redzeet kaa uudens shljaacas uz klinti augshaa. Bija arii taada lieta ka vienaa vietaa no okeaanaa shljaacaas augshaa nevis uudens bet putas. Taas lidojot no taaluma izskataas kaa sniegs un arii zaalee kas tur bija arii izskatijaas peec sniega. Ejot atpakalj uz mashiinu bija sastopamas ljooti daudz deeles. Apmeeram pasperot divus soljus tu esi pagaajis garaam kaadaam piecaam deeleem. Jaa Irija ir super!!