Īss ieskats manā braucienā (no personīgajām piezīmēm)

Piedodiet par kļūdām! (varbut velak pieliksu bilde) NU jau būs gads kā apkārt, kopš es tur pabiju. Un izskatās, ka došos tur tulit atkal. Vispār lidoju es uz turieni sakarā ar to, ka mana attāla radiniece precējās ar Libāni un šie bija izštukojuši kāzassvinēt tur, jo pamatā abi pa LV dzīvojas. Tad nu saaicināti bija visādi radiņi, bet tā kā ceļuojumu nācās apmaksāt pašiem, tad aizbraucām tikai mēc (jo šķita baigi foršs piedzīvojums) un līgavas vecāki  Bijām „plaša” pārstāvniecība no LV! Ielidojot Beirutas lidostā pirms iziet pases kontroli ir jānopērk vīza. Nopērkam un gaidam (lidojām es un mans vīriņš). Pienāk mūsu rinda – robežsargs nozibia savus baltos zobus jautā „What is your relationship?”, man ir cits uzvārds ka’vīriņam. Mēs viņam apskaidrojam, ka esam vīrs un sieva. Šis paskatās uz mani un prasa – kas viņš jums ir? - un shitā te 2 h mūs tur nomarinēja. Zvanīja uz viesnīcu prasīja vai esam tur rezervējuši, kopēja lidmašīnas biļetes u.t.t. Info – braucot precētam pārim līdzi nemiet laulības apliecību – arī tad, ja ir vienādi uzvārdi. Ja esat sieviete – jaunāka apr 35 uzreiz brīdinu, ka uz robežas var būt problēmas. Viņiem ļoti daudz dejotājas tiek valstī ievestas un pašas bruac, tādēļ viņi baidās laist iekšā  Mūsu sagaidītāji jau bija nodomājuši, ka mēs nebūsim un aizbraukuši mājās. Rezultātā tiekam cauri pases kontrolei – plkst jau 5 no rīta. Mēginam atrast telefonu. Tas ir, bet 5os tur neviens kiosks nestrādā kur var nopirkt telekarti. Bez tā visa taksisti arī apse’duši kā nelabie. Beigās sarunājam ar vieno no taksistiem, ak shis mums iedos mob tel. piezvanīt. Sazvanam sagaidītājus – tie būsšot peč 30 min – lai mēs gaidot un nekur nekustoties. Txistam samaksājām laikam kādus 20 _ par to vienu zvanu  Info par Taxi – lidostā taksomentrs līdz pilsētai maxā 50_. Savukārt no pilsētas centra līdz lidostai – pasūtot normālu taxi, tas mums izmaksāja 15 _. Ceļš ap lidostu – daudz armijas formās ērptu cilvēciņu. Izrādās, ka viņi pilda policistu funkcijas. Pilsētā daudz skaistuma vienā ielas pusē, bet turpat blakus ir sastopamas vel kara laikā izpostītas ēkas! Visas nedēļas laikā, ko Beirutā pavadījām, topā bija t6as, ka Līgavas čemodāns ceļā no Rīgas lidostas bija pazudis. Un tā ar’neatradās  jautrības netrūkaa arī šajā aspektā. Aizveda mus uz biblosu – skaista, sena pilsēta Vidusjūras krastā! Bijām kalnos 2000m augstumā vēl gliemežu fosilijas atradām! Daudz seno grieķu/romiešu laiku drupas! Skaistums bezgalīgs! Man sajūta bija tāda kā iemīloties  Sajūsma neaprakstāma! Lielāko jautrību protams sagādāja visādi sīkumi. Bijām tajā Beirutas daļā, kur ir daudz visādas bodītes – tur var labu labās drēbes nopirkt par superīgi labām naudiņa’m – pie tam, kvalitatīvas! Un kurpes – atvedu mājās ka’dus 6 pārus )))) Visur var norēķināties dolāros! Lielākā daļa runā angliski un franciski. Franciski v airāk! Iesaku aizbraukt uz kalnu, kur atrodas viņu svētvieta – Lēdija Harisa. Skaisti, skaisti, skaisti! Ja ir iespēja – apmeklējat nacionālo parku (vairs neatceros nosukumu, bet ja kādam ir interese, varu sameklēt), tur ir jauki alu labirinti! Fotografet gan nav ljauts, bet var meginat pa kluso. Mes darijam ta, ka ejot ieksha vinji parbauda, vai nav foto un video lidzi – tad nu vienu foto un video atdevam glabashana, bet otru, paturejam Tam, ka nav lidzi neviens foto, vinji varetu nenoticet. Bet var meginat. Lai jūs nebiedē āju noplukušās fasādes - viņi vairāk domā par iekšpusi - tur ir viss - marmora grīdas un paklāji, spoguļi zelta rāmjos! Nu telpas iekša ir ideālas. Vel ir visādas jaukas lietas un vietas. Ja ir kas specifisks – meginashu atbildet. Apnika rakstit! Iesaku visiem pašiem aizbraukt!