Ēģiptes atpūtas kūrortu salīdzinājums

Ēģipē ir 2 atpūtas kororti uz kuriem tiek piedāvāts braukt un aptūsties tie ir Hurgada un Šarm el sheik.. Esmu pabijis abos un īsumā salīdzināšu tos... Hurgada - vecmodīga, netīra (nomalēs) īstāka ēģiptes pilsēta nekā Sharm el sheik, ar daudz drupām un savdabīgo ēģiptes vecpilsētu, kalnaina pilsēta... Protams viesnīcas ir 100-tiem gan jaunas un spidigas gan vecas un krievi/Itāļi/leiši visur sastopami... Ir atpuutas klubi, kuros lielakoties tusee turisti, jo egiptes sievieteem shaadas izklaides aizliedz ticiiba. Klubos var dzirdeet diezgan daudz krievu un eiropas hitus, pa laikam arii egypshien muzika, bet minimaali! Piipee absoluuti visur, pat aptiekaa aiz letes:)) Smekjetaju paradiize! Uz tirdznieciibas ielaam un tirgos piedaavaa nopirkt arii nelegaalus produktus! Sharm el sheik - pilseeta, kas izskataas buveta, lai turistiem butu kur atstaat naudu, viss ir krietni eiropeiskaaaks nekaa Hurgada, ir vairaak atpuutas vietu un ēgiptes sharmu juut mazaak.. Tiesa daiving`otaajiem un snorkoleetaajiem vietas ir labaakas un arii piedavajums lielaaks.. Kaulēšanās iepērkoties - ir dzirdēti noteikti stāsti, ka ēģiptē ir jākaulējas un tā arī ir, bet nedrīkst pret kaulēšanos izturēties bravurīgi vai vīzdegunīgi, jo tad Jūs nemanot nonāksiet muļķa lomā:(( Nedrīkst aizskart ēgiptieshus un uzvesties sekojoši, piemērs no kāda egiptiesa/tirgona: 'Ienak kads ru turists un bez aplinkiem parada uz dargu apzeltitu skjivi kuru vinjsh grib, tirgonis nosaka sakumcenu, bet ru turists izvelk no somas 1L stolichnaja un saka "mainam"...:( Tas tirgoni bija taa aizskaaris, ka turpmaak ru turistus no sava veikala dzina aaraa, pat nedomaajot par tirgoshanos:))!' Smaidiit vajag un piekritoshi maat ar galvu, bet spitigi saukt savu cenu, izdosies...:)) P.s. Ekskursijaas pa Egiptes monumentiem tiek piedavatas gan vienaa gan otraa kurortaa (protams, grupu braucienos tas jau ir iekljauts), bet piedavajumi ir arii viesniicaas un no apshaubaamiem 'tipiem' kas piedava ar savu 1960 gada Peugeot aizvest uz 500km attalo Kairo pa Ls 20:))))